Khamis, 18 November 2010

salam dari makkah 6

alhamdulillah, semua kerja munasik haji telah selesai pagi tadi dan az telah pun balik ke makkah dp drpd mina bernafar awal. az mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan kelancarankerja munasik haji tersebut. sesungguhya ia satu yang meninggalkan kesan mendalam terutama melalui ujian ujian drpd allah. ia menguji kesabaran darisegi fizikal dan mental. tiada kata untuk az nyatakan  ketika ini semasa melalui pengalaman yang pelbagai terutamanya dalam melihat tingkahlaku manusia semasa menerima ujian drpd allah.  insya allah kita akan berjumpa kembali dengan laporan bergambar setelah az kembali ke tanah air nanti. sampai jumpa lagi.

11 ulasan:

Aki44 berkata...

Salam AZ,

Alhamdulillah kerna telah selesai semua rukun, wajib dan sunat haji dgn jayanya. Moga2 segala amal buat Az n isteri diterima Allah dgn ganjaran haji mabrur.

Selamat menggunakan sebaik mungkin hari2 yg berbaki di tanah suci dan selamat kembali ke bumi Mesia, insyaAllah

SiNoMoSa berkata...

Salam AZ,

Alhamdulillah telah selesai menunaikan fardhu haji..smg memperolehi haji yang mabrur buat AZ dan isteri.

Selamat kembali.

mama ju, berkata...

Aslkm Az

Moga AZ dan isteri sihat sentiasa dan tabah dlm menjalani ibadah.

Azima berkata...

Salam AZ,

Alhamdulillah..semuanya dah selesai.Didoakan semoga mendapat haji yg mabrur.

Tak sabar nak tngu n3 bergambar dr AZ ni..

hjmins berkata...

Salam AZ,

Syukur alhamdulillah kerana semuanya selsai dengan jayanya. Moga AZ & Isteri dikurniakan haji mabrur.

rezeki berkata...

salam az

alhamdulillah

syukur dan tahniah krn semuanya telah dapat disempurnakan . Semoga mendapat haji yang mabrur .

cuma tinggal satu je tawaf widak sebelum berangkat pulang ke tanah air

insyallah

rosli berkata...

Salam AZ,

Syukurlah semua kerja haji yang rukun dan wajib selesai. Moga Az dapat haji yang mabror dan selamat pulang ke tanahair nanti. Amin

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Alhamdulillah
Syukur
Moga haji AZ dan isteri haji yg mabrur

Wassalam

Kakzakie berkata...

Salam AZ,

Oh.. buat nafar awal. Sekarang dah selesai Haji dah boleh buat umrah sunat pulak kan. Alhamdulillah....

Semoga beroleh Haji mabrur.

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam az,

alhamdulillah...selesai sudah segala2nya, kini tunggu masa nak berangkat pulang pula :)

Ayah Zain berkata...

salam semua,
Alhamdulillah. Betul tu kak nab, tengah menuggu pylang pulak. Tak puas lagi tinggal di bumi barakah ini. Lagi 10 hari lagi gamaknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...