Selasa, 18 Disember 2012

Sungai salah


040234 / 181212

Semasa perjalanan ke Palong 4 tengah hari tadi, aku terpandang dengan sekeping papan tanda di Pekan Gemencheh, Tampin, Negeri Sembilan. Tanpa di sadari aku telah mengambil gambar papan tanda tersebut.
Papan tanda ini tidak jauh dari persimpangan bertrafik lite dan kebetulan lampu merah. Memberi peluang kepada aku untuk mempotretnya.
Apabila di amati papan tanda ini menunjukkan arah satu lokasi bernama  Sg. Salah. Mangaiiii, bila pulak ada lokasi begini. Sebelum ini   aku tidak perasan atau papan tanda ini baru sahaja  dibangunkan.
Inilah dia papan tanda menunjukan arah lokasi bernama  'Sg. Salah". Sengaja aku membuat jenaka dengan isteri, " bukan manusia  saja yang pandai buat salah, sungai pun pandai buat salah. huhuhu. Ada mata. pandang....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...