Rabu, 20 Julai 2011

Pesta Durian

20072011
Hari ini seluruh warga maktab telah dijamu dengan durian dalam Program Pesta Durian. Hampir seribu biji durian daripada Kg Melayu Raya dihidangkan untuk semua pelajar, guru-guru, staf dan pekerja swasta. Waduh, masing-masing tersenyum lebar menikmati durian yang mongel, gebu, mulus dan tiada yang dpat menggambarkan kegumbiraan mereka.Maklumlah dapat makan durian free. Namun aku? sendiri mahu ingat. Makaknya aku Purak-purak menembaklah. Fuhyooo, ckgu guna tablet......berposing sakan mereka. Bila melihat mereka makan begitu meriah aku pun merasa seulas durian. wow, ..... ambil lagi seulas. hehhe. Namun 2 ulas durian membuatkan aku derita sengal-sengal lutut.



Meriah sungguh mereka menikmati durian-durian segar dari Kg.Melayu Raya, Pontian. Mereka bebas makan di mana-mana ikut suka, mengikut Homeroom masing-masing. Ini satu lagi kenangan manis warga menikmati musim durian tahun ini.

4 ulasan:

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : awat tak habaq awai2.. bole kami serbu pontian nak makan durian tuh

mama ju, berkata...

Aslkm AZ

Oh mcm tu penangan durian w/pun sikit ya.Dulu ada dgr ada org mkn durian terus dibawa kehospital.
hehe mama balik kg., tibai durian, lupa yg lain. Kena ingat juga dah umur2 ni...
jumpa lagi.

Ayah Zain berkata...

salam afeez

tak apa, ada masa mai ler datang sini

Ayah Zain berkata...

salam mamaju

hehehe, selagi ada selera makan aje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...