Selasa, 24 Januari 2012

Ombak Rindu

24012012

Cepat sungguh masa berlalu. Sudah lama aku tidak mengemas rumahku ini kerana masa yang terhad. Hampir 3 minggu terbiar begitu. Hari ini aku berkesempatan menjengok rumah yang usang ini, namun tiada apa yang dapat aku lakukan dilaman ini cuma hayatilah bait bait lirik lagu ombak rindu yang menjadi perhatian ramai orang. Semoga ia dapat menginsafi hati-hati kita dalam usaha menuju matlamat yang satu.

video

Perbandingan hal mereka (golongan yang munafik itu) samalah seperti orang yang menyalakan api; apabila api itu menerangi sekelilingnya, (tiba-tiba) Allah hilangkan cahaya (yang menerangi) mereka, dan dibiarkannya mereka dalam gelap-gelita, tidak dapat melihat (sesuatu pun).

Mereka (seolah-olah orang yang) pekak, bisu dan buta; dengan keadaan itu mereka tidak dapat kembali (kepada kebenaran).
Al-Baqarah : QS:2:17-18 

8 ulasan:

mama ju, berkata...

Apa kabar Dato AZ?
Cubalah sekal sakala tukar pamper budak tu...
AZ tgk Ombak juga?

Ayah Zain berkata...

az tengok ombak laut yang membadai di pantai pontian jer

rezeki berkata...

salam az


hehehe

semalam saya ambil beberapa shot kat tg piai melayan beberapa kpg foto kat jeti nelayan sekitarannya utk koleksi peribadi , ingat nak tel AZ, takut pulak AZ balik melaka ka atau kl hehehe

Ayah Zain berkata...

alaikum salam,

lor, tel jer ler. dah sampai ptn tak mahu daftar kat ayer balo yer

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : AZ kene layan movie dia gak. baru lebih feel... hehehe

Ayah Zain berkata...

yer afeez,

nengok juga tp kat utube. hehehee

atuk berkata...

Assalamualaikum THAZ

dalam sibuk2 jaga cucu, boleh juga tengok ombak rindu...he he

Ayah Zain berkata...

cucu tetap dijaga, ombak rindu? tengook jer kat astrofirst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...