Ahad, 16 Oktober 2011

amekkau

161011
Sekejap sahaja dah masuk pertengahan Oktober dan udah pun masuk musim haji. Terasa baru benar musim haji tahun lepas berlalu, kini musim haji datang lagi. Kepada tetamu Allah, az mengucapkan selamat menunaikan rukun Islam ke-5 dan diberkahi dengan Haji Mabrur

Satu aktiviti kokurikulum yang wajib disertai oleh setiap pelajar ialah badan uniform (Ba-U) di samping sukan/permainan (SUPER) dan Kelab/Persatuan (KEPER). Ketiga tiga aktiviti kokurikulum ini amat penting dan wajib diambil oleh setiap pelajar kerana di akhir penilaian Tingkatan 5, pelajar akan dinilai dengan peruntukan markah 10% daripada 100% markah keseluruhan markah sebagai syarat ke Institusi Pengajian Tinggi sama ada dalam atau luar negara.

Taekwondo, satu daripada unit Ba-U. Kini pelajar di sekolah az, giat menjalani latihan kerana pada minggu depan ini ada  penilaian prestasi. Mereka kata 'upgrading' untuk memakai tali pinggang yang pelbagai warna.

video







6 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

tendang dik tendang - jangan ko salah tendang udah le...jatuh jelepuk kang...

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : zaman sy sekolah dulu takde pon wajib2 kokurikulum ni... nak masuk masuk je lah... taknak masuk pon takpe... sekarang dah wajib ye

mama ju, berkata...

Aslkm

Satu dua menjak ni, ayat Amekkau power!

Ayah Zain berkata...

salam sonata

hahah, kok terjelepok, bangun jer

Ayah Zain berkata...

salam afeez

yup demi markah 10%

Ayah Zain berkata...

salam mamaju

betol mamaju, dah jadi brand pulak kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...