Selasa, 1 Februari 2011

Terima kasih anak muridku

010211


This cake was specially done for my "dad" n "mum" aka my homeroom advisors..yup they were my homeroom advisors from the year 0f 1984-1988..and I owe them alot...and I don't think I can repay them for what they had done to my life....so to my dear dad..Cikgu Zain and mum..Cikgu Rohaya..this cake was specially done for both of u..as my appreciation...This cake was my first design using the life size sugar flowers..and handpainted at the side..inspired by Alan Dunn... 
megah di hadapan meja makan pengantin


lihat bunganya itu
persis bunga hidup
bukan bunga hidup atau bunga plastik
tetapi bunga yang di buat daripada gula
teramatlah manis

so nice

cantikkan CL

Gambar dari pelbagai sudut.

Shikin, terima kasih daun keladi. AZ doakan biznez Shikin berkembang maju.
Bekas anak muridku ini adalah seorag usahawan kek yang menerima tempahan daripada rumah di sekitar Melaka. Dia aktif menerima tempahan terutamanya di Majlis-majlis perkahwinan. Lihatlah begitu seni sekali hasil kerja tangan beliau.
salam ceria
.

10 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Hj AZ

saya pun ada ambil gambar kek tu tempuh hari

patut rasa nak abil jer gambar kek tu
rupanya special

Wassalam

Ayah Zain berkata...

salam rozali,

sure. it's very special for me

mama ju, berkata...

Aslkm AZ

Saya pun ambek gak gambar kek tu....hehe kek stail tu selalu saya tgk kat England!

Ayah Zain berkata...

salam mamaju

yer ker. mamaju publishlah kat blog mamaju. suka tengok bunga ising itu.

PINATBATE berkata...

Salam AZ,
Cantik! sayang nak makan kalau kek cantik sangat..
syukur ada anak murid yg berjaya dan masih mngenang jasa cikgunya.

Ayah Zain berkata...

salam kak pinat,

kek tu biasa jer, yang sayang nak makan ialah bunga kek itu.......
yup itu yang bikin az terharu.

Kak Sidah berkata...

salam az,

cantek kek tu..bunga nya cantek sangat...tapi az jangan makan yer..bahaya..

boxhousestudio berkata...

salam az

BHS suka kek

maaf tak dapat datang kelmarin

apa pun tahniah dah dapat menantu ya

jangan serik panggil lagi kalau ada

khenduri ya

salam hormat buat az dan isteri

dari
BHS

Ayah Zain berkata...

salam KS

mana le az nak makan bunga tuh. hhehe

Ayah Zain berkata...

tak apa la BHS, tak ada rezeki nak datang kan? apa-apa pun tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...