Ahad, 13 November 2011

sesekali hatiku teringin




131111

Apabila melakukan perjalanan keluar kawasan a.k.a outstation pada setiap hujung minggu, si kareena aku ni tak tahan juga. Sesekali mahu juga ia dibelai untuk membetulkan mana-mana yang perlu justeru aku membawanya ke pusat pemulihan untuk dijajarkan dan diperbetulkan mana yang perlu. Hampir 2 jam juga aku  menunggu proses pemulihan si kareena ini.








9 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
DAH BANYAK BERJASA TU. SEKALI-SEKALA MINTA DIBELAI .

sonata anak kancil berkata...

kena sentiasa jaga dia...kang buat hal - macam bela anak2 jugak!kalau dia problem - habis la...

mama ju, berkata...

Salam AZ

OOO ingat tringin apa..
Saya suka semua kenderaan berwarna hitam..
Jom makan kat kedai klassik, Tampok?

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : jumaat lepas sy hantar cik siti pi servis... AZ tunggu 2 jam... sy dr kol 10pg - 4 ptg.... aper cerita tuh?? tensi sgt

Ayah Zain berkata...

salam dato,

betui tu.kena belai hehehh

Ayah Zain berkata...

betui tu sonata

Ayah Zain berkata...

salam mamaju

hehehhe

Ayah Zain berkata...

salam afeez

wow, gawat tu. az kalau gitu balik dulu, makan2 heheheh

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : mmg sy balik pon.. takde keje nak dok kat situ lama2.. kat umah siap tido lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...