Khamis, 17 November 2011

alamak? Tetiba jer

171111

Apa pasal ada pulak pakaian baby tersidai di jemuran ampaian rumah aku ni? Lama dah tak tengok pakaian baby di ampaian, kenapa pulak hari ini terampai di ampaian? Bukannya aku ada anak kecil.  Musykil musykil. Biarlah hanya jauhari sahaja yang mengenal maknikam. Bak kata mamaju hanya Jauhari saha yang kenal jauhariah.


4 ulasan:

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Dah dapat orang baru ker atau baru cuci jer..kalau dah dapat orang baru tahniah la yer..atuk dan wan..welcom to the group..

mama ju, berkata...

Salam Az

Hehe ingat jugak AZ kat mamaju...
Tak dgr pulak AZ dpt cucu.
Tak taulah nak agak..
Cuti ni terbang ke mana?

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : dah nak dapat cucu tuh.... alhamdulillah...

shami2 berkata...

Salam az


ini gambo kat rumah sendiri ke kat umah orang lain..heheheh

Dulu saya hanya kenal mamaju jer tapi sekarang dah kenal jauhariah...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...