Jumaat, 11 November 2011

huyooooooo!!!!

111111

wow, bestnya nombor hari ini. 6 1 (enam satu) . Sure ramai yang menunggu kedatangan hari bertarikh 11/11/2011 dijadikan tarikh kenangan.  Mesti ada di kalangan artis menjadikan tarikh hari ini sebagai hari pernikahan mereka. Kebetulan pula hari ini adalah hari Jumaat , penghulu segala hari.  Kebetulan  juga pagi tadi di adakan majlis Solat Dhuha, Solat Hajat, Bacaan Yassin dan majlis restu kepada pelajar Tingkatan 5 yang akan menduduki peperiksaan SPM pada 14/11/2011. Yer ler, dah ajar mereka selama dua tahun, maka pemberiaan restu amat penting supaya pelajar dapat memasuki dewan peperiksaan dengan tenang dan menjawab soalan dengan betul. Semoga mereka berjaya.








6 ulasan:

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : 11.11.11 takde maknenye pada saya, samer jer... tp kan, seksi la ayam tuh....

Ayah Zain berkata...

salam afeez

buat anda memang x ade maknanya tp buat seseorang yang lain memang bermakna, kat sini ada yang bercuti sebab berkahwin ngeh ngeh ngeh

yup ayam tu memang seksi gilerrrrrrrr

sonata anak kancil berkata...

fuyooooo! 111111 - cantikkkkk...nombor istemewa sebab semua 1 - apa2 pun saya perlu bertugas petang ini WAJIB!

Ayah Zain berkata...

ituler pasal, seorang guru saya amik cuti kahwinkan anaknya

mama ju, berkata...

Aslkm AZ

Esok lusa nak pekena nasi mandy kat Sabaklah..nak ikut?

Ayah Zain berkata...

sabak tu kat mana mamaju,

sabak bernam ker. jauh tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...