Ahad, 22 Mei 2011

jom sarapan lempeng

220511
Hari-hari sarapan roti perang, bosan juga. Tak apalah pagi  ini nak tukar selera  lah. Nak makan apa yer. ermmmm  . Lempeng pun ok lah. Lama dah tak buat lempeng. Lempeng biasa pun ok. kalau nak sedap,  lempeng kelapa. Tapi semenjak dua menjak ni kelapa susah nak dapat ............... maka nya lempeng biasa pun ok. Bak kata atok razali tak ada tali, akar pun boleh. hehehh Selamat mengerjakan umrah yer sahabatku atuk Phd.

alhamdulillah
sekeping pun dah kenyang
nak  walking la pulak pagi

9 ulasan:

KAMATO berkata...

tu kalau kene cecah sambal ikan bilis, lagi mengancam

Bawang Goreng berkata...

Tadipun terfikir nak buat lempeng pisang.. .tapi tukar menu jadi mee goreng...

Ummi Humaira berkata...

assalamualaikum AZ...

perghhhh nampak lempeng dlm gambar pun dah mcm sedap nye... kalu lempeng tu cicah dgn susu pekat pon sodap tuuuuu...

Ayah Zain berkata...

salam kamato


sure memang sedap sehingga menjilat jari

Ayah Zain berkata...

hai bawang goreng.

yer ke. orait gak tu

Ayah Zain berkata...

salam umi,

cicah ngan susu? ermmmmmmmm huhuhu

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : dulu masa kecik2, kalau mak buat lempeng mesti makan ngan gula... sedap.. nyam3

Ayah Zain berkata...

salam afeez, yer ke. lempeng ni makan dgn apa pun sodap

Kak Sidah berkata...

AZ...

Akak sukaaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...