Isnin, 10 Januari 2011

pertemuan


lagu ini lagi mengasyikan

Walaupun sudah dua hari berlalu namun kehangatan pertenuan PDKM di Hotel Singgahsana masih terasa. Ini digambarkan dalam tepuk bertampar ahli PDKM di FB. Mak datuk bukan main meriah, masing-masing mempersembahkan hasil tembakan maut . Tiada kata seindah bahasa untuk menceritakan kegumbiraan yang dijelmakan dalam pertemuan itu.
opss tersilap teknik

ohh mama cayang
rindunya
wajah-wajah ceria yang hadir

kek ini Haji Arshad yang taja
Cobak baca tu

merpati dua sejoli
terbang mencari kawan
dimana ada matahari
di situ ada bulan (eh eh lagu Saloma tuh)
abang jamil ini daripada Kak Tipah

hok ni daripada kak senah

haa cak? Cik Rohani tak bagi apa-apa ke?
Tak ada warna lain lagi la mama ju
warna merah tu jer yang ada
alhamdulillah
Untung datang ni
Aku dapat air zamzam, kurma, hok ni minyak seribu bunga pulak
mari mari, gambar time

abang zack jangan dok jauh-jauh yer

Sesungguhnya telah rugilah orang-orang yang mendustakan pertemuan mengadap Allah; sehingga apabila hari kiamat datang secara mengejut kepada mereka, mereka berkata; "Aduhai kesalnya kami atas apa yang telah kami cuaikan dalam dunia!" Sambil mereka memikul dosa-dosa mereka di atas belakang mereka. Ingatlah, amatlah buruk apa yang mereka pikul itu. (QS Al An'am:6:31)

18 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
TERIMA KASIH SUDI BERKONGSI

mama ju, berkata...

Aslkm AZ

Tk
Maaf kad tu mama dah terima hari ni by pos...
Moga kita bukan orang yg membawa amalam buruk tu. Amin.

Ayah Zain berkata...

salam Dato

sama-sama.

Ayah Zain berkata...

salam mamaju

sampai juga dia akhirnya.

KaklongWiduri berkata...

Salam AZ

bestnya...moga kami akan dapat join untuk pertemuan yang mendatang...

semoga persahabatan berpanjangan.

مسافر_اسلام berkata...

Assalammualikom wtb tuan haji az, allhamdullah..seronok lihat gambar2 PDKM. teringat pada 10/01/10.
MI tak dapat pergi, ada sebab2 yg tak dapat dielakan.
Semoga ia kekal abadi dlm kenangan.

Ayah Zain berkata...

salam kaklong

insya allah bertemu di pertemuan akan datang.

Ayah Zain berkata...

salam MI

kalau tengok gambar dah seronok, bayangkan bila berada sendri dipertemuan itu. Tak mengapa ada lagi pertemuan pada 29 jan.

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

seronok akak dapat jumpa AZ :))

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Alhamdulillah, kenangan manis yg tak dpt dilupakan..
Hari tue juga sy ambik berkat orang balik Haji dari Mrs AZ bila dapat memeluk beliau..jgn marah eks AZ..hehe [ada AZ kisah?] hehe

Ayah Zain berkata...

salam syima,

apa pulak yang nak dikisah. pompuan pelok pompuan, gesel2 pipi lagi kan biasa dah jadi amalan pun lagi. lain lah syima pelok az baru haru biru (Nauzubillah)

Aki44 berkata...

Salam Tn Hj AZ,

Seronok tengok kekawan PDKM bertemu muka dan berjamu, semua begitu mesra dan ceria. Beruntung mempunyai kekawan yg setia n akrab.

Semoga ukhwah yg terbina berpanjangan.

Ayah Zain berkata...

salam kak nab,

az lagi teruja jumpa kak nab. Nanti ada peluang kita jumpa lagi. Lagi seronok kalau KN dapat datang Melakapulak pada 29 Jan ini

Ayah Zain berkata...

salam aki44

alhamdulillah. semoga ukwah ini berkekalan

PINATBATE berkata...

tahniah! seronoknya..mudah-mudahan semuanya dirahmati Allah.

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Semoga ukhwah berpanjangan..insyaallah.

Ayah Zain berkata...

salam pinat

alhamdulilah. memnag seronok.

Ayah Zain berkata...

salam kak sidah.

insya allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...