Ahad, 10 Oktober 2010

Pen Ceriakan Hari-harimu

101010

Alhamdulillah. akhirnya hajat az hendak menyampaikan tandamata kepada folower CHHM tercapai juga. Walaupun ada yang hilang diperjalanan (posmen tak jumpa rumah heheh) namun dapat juga disampaikan melalui tangan. Kini stok semakin berkurangan.
Mana-mana yang memberikan alamat, udah az kirimkan. Yang tak bagi tu, tak dapeklah az nak kirimkan.

   terharu pulak  apabila teman-teman memaparkan tandamata yang tidak seberapa ini di  dalam blog masing-masing. Macam-macam kreativiti mereka ini.
Alhamdulillah.

n3 en rosli
n3 Rosli
FB Ku Din

n3 en Rozali
Gunalah pen itu Atok, ada rezeki nanti az buat yang lain pulak.

n3 umi umairah

n3 en Rezeki


Semoga ukhwah kita berpanjangan.
az seronok berkenalan dengan kalian.

8 ulasan:

afeezz berkata...

salam AZ : hehehe... terima kasih az. sy pon dah terima... cume tka wat entry jer...

geraugebang berkata...

Salam, AZ
Saya baru balik dari Pontian, Tapi tidak sempat ke Mendela. Lagi pun balik ke Pontian, untuk bertemu mak dan abah, memohon ampun dan maaf dari hujung rambut sehingga ke hujung tumit...Alhamdulillah Allahh makbulkan doa AZ. Saya doakan AZ mendapat haji mabrur...InsyaAllah.InsyaAllah juga jika diizinkan Allah, kita bertemu di sana...

Ayah Zain berkata...

salam afeez

tak mengapa. n3 ini saja utk berkongsi kegumbiraan.

Ayah Zain berkata...

salam kak gerau

terima kasih meninggalkan jejak. Awat tak habaq balik pontian. Pontian kat mana? siapa nama, apa nombor telefonnya (macam lirik lagu adam kan?)

Aki44 berkata...

Salam Ayah Zain...

Bila nak berangkat ke Mekah? Semoga selamat berangkat dan sy doakan agar Allah mempermudahkan segala urusan semasa disana.

Ambo x dapat ker pena tuh ? No hal, lawak jer..

Ayah Zain berkata...

salam aki44

Insya Allah, seneni depan.

alahai aki44, tak ada alamat macam mana nak ditujukan pen itu. Selagi masih ada dalam simpanan, insya allah aki44 akan dapat.

Ummi Humaira berkata...

salam AZ....

jazakallahu khoiran lak...

bukan sekadar ummi dan hubby jer yg terima pen tu ...adik ummi pun dah terimanya juga.

semoga Allah saja yg dpt membalasnya.

Ayah Zain berkata...

salam umi

alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...