Ahad, 23 Ogos 2009

Selamat Berpuasa

Salam,



Hari ini masuk hari kedua kita berpuasa. Tidak terlewat saya mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia. Tahun ini kita menyambut serentak dengan Saudi Arabia.



Saya dengan rendah diri memohon ampun dan maaf kepada kalian kerana menjelang Ramadan, malaikat Jibra berdoa " Ya Allah abaikan puasa umat Muhammad, jika sebelum memasuki ramadhan dia tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang sekitarnya". Oleh itu saya memohon maaf atas segala kesalahan, baik yang disengaja mahu pun tidak sengaja. Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan hati yang ikhlas hanya kerana Allah semata-mata

14 ulasan:

zain berkata...

Inilah blog pertama yang saya usahakan. Skiranya tidak menarik, saya minta maaf. Saya perlukan tunjuk ajar untuk memperbaiki blog ini

Hanis berkata...

Salam Pak Zain...

Chooopppp....no.1 pengikutttt.....hahahahha... hanis ingatkan dah jd tukang komen ke-2...rupa2 tidakkk...masih yg pertama...

pak zain...selamat berpuasa & hanis mohon maaf kot terkasar bahasa dok gurau2 ngan pak zain....

selamat berblog juga hanis ucapkan....semoga impian pak zain untuk mempunyai kawan beribu itu tercapai...insyaallah...sape tahu satu hari nanti pak zain top cam Prof kamil tu kan..aminnn...nie doa hanis tau.. ;-)

zain berkata...

Salam HAnis,
Terima kasih menjadi pengikutpak zain yang pertama. Bak kata CL, Hanis ni Ratu Trek. Pak Zain tengah pening macam mana nak masuk kan gambar, tak menjadi lagi ni.

Pak Zain juga ucapan selamat berpuasa pada Hanis. Issh jangan nak banding kan Prof MKI, dia tu genius, budak pandai. Pak Zain tabik spring ngan MKI tu, drpd tak tahu mengaji sekarang dah hebat. Benih yang baik jatuh ke laut menjadi pulau.

Hanis berkata...

pak zain...pak zain ade YM dak? kalau ade nanti kita YM..

zain berkata...

ada dzairoy@yahoo.com

manzlie berkata...

salam En Zain...

alhamdulilah...akhirnyer abg zain ku ini akan mula bercerita tentang Pengalaman Manis kehidupan dirinyer...tak sbar nak abca nih bang...insyalah nanti allah kan permudah kan apa yang abg nak buat nih..


syukran

waslam

dzairoy berkata...

Salam Manzlie,

Terharunya bila insan pujaan ramai PDKM melawat rumah CZ yang tak seberapa ni. InsyaAllah akan ku ceritakan sedikit sebanyak pengalaman yang ada. Cuma tak berapa tahu teknik mencantikan rumah ini. Nak Harap kat Hanis, siang-siang dah minta upah. hehehhe. Sebenarnya bila masuk blog Hanis, tergerak pulak nak buat blog ni.

cikgu mas berkata...

salam en zain..

tahniah-tahniah CM sangat gembira,moga kita dapat mengenali en zain yg ceria dengan lebih rapat disini..im ur second follower..boleh lagi kt 123 tu..menulis dengan jujur pasti blog ni bercahaya..tahniah sekali lagi...happy blogging,CM datang hari2 yer...

zain berkata...

Salam Cikgu

Terima kasih atas sokongan. Segala tunjuk ajar cikgu amat saya hargai. Silakan datang, pintu rumah ini sentasa terbuka untuk Cikgu Mas

Hanis berkata...

salam ramadhan ke-3 pak zain,

Alhamdulillah...berjaya juga iklan hanis tu naaa...emmm lain kali hanis tolong wat iklan lg naaa...pas nie mama as, pak megat & en imran mesti mai ceria-ceriakan hari mu di sini....

pak zain...hanis mcm tak caya aje pak zain habaq pak zain tergerak nak wat blog bila mai umah hanis...huhuhu...tercapai sudah 1 lg harapan hanis...hanis nie bukan nye reti menulis pak zain..punca hanis ade blog sbb nak buh komen tak reti nak wat camne kalau takda blog...huhuhuuh...so..pastu terus laaa berblog...

takpa pak zain..nanti hanis ajar camne nak tukar layout...hanis nie pon bukan nye reti sgt pak zain..nanti kita cuba sama2 naa...

Noor berkata...

As Salam..

tahniah CZ.. dah ada blog sendiri.. bleh cerita banyak2 pasai masakan mrs zain & anak2 esp yang manja pait tu.. dan orang2 seperti saya akan terus menjadi pembaca setia.. he he.. nak buat blog sendiri tak menyempat.. nyibuk2 kat blog org lain je lah..

cm & hanis.. bertambah lagilah bahan bacaan kak noor selepas nie.. oppsss.. en rezeki pun dah ada blog sendiri.. jom pakat ramai2 meriahkan blog dia..

zain berkata...

salam Noor,
Terima kasih atas sokongan. Memnag masalah nak menyiapkannya. Tengoklah hari ini, masih tak sempat nak buat n3 baru

cathrin berkata...

Nice holi place it is but are the priciples and rules they follows...

cathrin disusa
Cash Online Get Easy cash at your door step

zain berkata...

Hi Cathrin,

Yes sure.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...