Selasa, 16 Ogos 2011

Durian Kura-kura


16082011
Lihat lah kekuasaan Allah. Durian ini berbuah di pangkal dan batang ini ditemui diperkampungan Orang Asli yang tidak diketahui lokasinya.







11 ulasan:

afeezz berkata...

assalamualaikum AZ : rasanya agak2 sama tak macam durian laen?

mama ju, berkata...

Salam

Kat Msia KE?
Kekuasaan Allah, banyak betul!

Ayah Zain berkata...

entah la afeez, az pun dapat kat emel ni

Ayah Zain berkata...

not sure. memnag Allah itu maha besar mamaju

Kak Sidah berkata...

Salam Az,

Akak tak pernah tengok laa Az, keajaiban Allah..kat mana ni yer az..

Kak Sidah berkata...

Az..akak dah baca dah..kat Sarawak rupa nya...

Ayah Zain berkata...

Betullah kak sidah.

durian ni djumpai di Borneo sahaja

http://outbox.here.my/2009/10/durian-bearing-fruit-at-base-of-tree.html

Ayah Zain berkata...

afeez

pakcik google kata durian ini tidak manis. dia hidup meliar di Borneo.

sonata anak kancil berkata...

asal spesis durian - rasanya sama jugak kot

Ayah Zain berkata...

katanya tak berapa manis bervanding durian biasa. Itu kata Cik google wahai cik sonata

❀Aku Budak Lompat ®❀ berkata...

Durian ni dipanggil Durian Kura-Kura di sarawak.. Rasanya kurang manis dan kenyal dan tidak lembik seperti durian biasa.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...