Sabtu, 6 Ogos 2011

Lapau la..............

06082011

Nama saya Fauzi. Umur saya baru  4 3 tahun. Saya anak saudara kepada az. Saya hensem kan? Tengoklah bapa saudara sayu tu kan hensem. Selamat berpuasa kepada  uollls. Jangan tak puasa nanti masuk api nelaka Ayah saya kata, dalam bulan puasa ni semua syaitan kena rantai. Jadi x adalah syaitan yang mengoda uolls dalam bulan puasa ini.Tapi awat ada juga yang tak mahu puasa? Kata syaitan dah dirantai .....confuselahhh. oooooooo sebenarnya udah bertahun-tahun syaitan itu menjadi ikutan uaollss jadi dalam sebulan syaitan dok rehat dirantai, apa dia kisah kan kan kan, sebab pengikutnya dah sebati dengan syaitan itu. Jadikk walaupun syaitan dah kena rantai, udah tak ada maknanya pun sebab pengikut nya dah terbiasa dengan ajakan dan pujukan syaitan itu. Ringkassnya, sama ada syaitan kena rantai atau tidak, selagi nafsu masih menjadi tonganggan makanya, apa pun tak kisahhhhhh.

uolls lapau?!!! yok mee goreng mamak

sedaap... slrrpppp


maiiiiii ler. kang  abis,  nyosa


haaaa, kan dah habisssssss!!!!

ayah, dah abisslah. Nak lagi....

ada aku kisah kat uollls.



6 ulasan:

afeezz berkata...

nak cikit.....

Ayah Zain berkata...

uncle afeez kan puasa.Lain ler untie afizah tu, dia uzurrr syarie

manzlie berkata...

salam dari makkah


wahhh makan corang corang yer...



wasalm

Ayah Zain berkata...

salam atok CL

apa nak buat lagi siang-siang ni, makan jer. heheheh

Rozali berkata...

Assalamualaikum Tn Hj AZ

mengapa Fauzi tak ajak uncle AZ makan sekali....

Wassalam

Ayah Zain berkata...

dia puasa lah uncle atok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...