Isnin, 24 Jun 2013

Kak Ti ooohh kak Ti


24062013

Kejadian ini berlaku ketika aku bekerja   dulu . Berlaku ketika aku masuk ke pejabat pada pagi hari Isnin. . Mood pun kira baik juga la. Maklumlah dah seminggu berehat daripada cuti. Sebaik sahaja  pintu bilik pejabat di buka ,  aku begitu terkejut dengan bilik kerja yang menempatkan komputer aku yang tidak terurus . Terdapat cebisan kertas yang berselerak di atas meja PC ku. Aku termanggu. Dalam hati,  tidak lain, tidak bukan, tidak syak lagi  ini mesti  perbuatan kak ti. MUKTAMAT. Tambhan lagi dengan baunya yang semacam. huhuhu



tengok tu ... perasan tak?


 'close up'

Buku catatan aku telah dirobek oleh kak ti. Bersepah cebisan kertas dikerjakannya. Ermmmm ... tak baik berleter. sabar jer. Lagi satu kalau kak ti punya angkara jangan di sumpah seranah.... nanti lagi teruk onar dan lebih dahsyat lagi.

Tapi di mana datangnya kak ti ini?

Selepas di bedah siasat rupanya beberapa minggu lalu ada berlaku perubahan besar di pejabat di mana segala harta benda yang tidak diperlukan telah disusun atur semula. Ala-ala 5S gitu. dan kesannya ... mungkin tempat perlindungan si kak ti telah diceroboh dan ia mencari tempat baru .... huhuhuhu

......................................................
Sempena Nisfu Syakban pada hari ini, aku memohon ampun dan maaf kepada semua pembaca Ceriakan Hari2mu walau di mana jua berada. Mungkin ada kesalahan bahasa ketelanjuran kata semasa aku berkarya. Aku juga memaafkan segala kesalahan pembaca semua. salam Nisfu Syakban  Kurang 2 minggu lagi kita akan sama-sama menyambut Ramadan al Mubarak. 
Salam Ceria.

4 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

betul ke org kata tak boleh panggil tikus..kena panggil cik ti ke,cik siti ke..tok ti ke..opss..

afeezz berkata...

AZ tak bg kak ti tu makan kot....

Ayah Zain berkata...

entah la. hihihi.

Ayah Zain berkata...

x tahu kak ti afa kat ofis. kalu tahu memang la bg dia makan kek yg bulat pink corer tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...