Khamis, 16 September 2010

Bertemu kembali

160910

Salam bertemu kembali di alam maya setelah seminggu berada di suasana lenbaran 1431H.
Selama itu aku tidak tidak bersiaran kerana ketiadaan masa dan disamping saluran  jalur lebar yang terhad.
Hari ini aku sampai semula di rumah kediamanku di Ayer Baloi oleh itu Tidak banyak yang dapat aku ceritakan di sini kerana badan masih  penat  dan ketiadaan idea untuk menulis. Tentunya mood raya masih ada atau hanya tinggal nyawa-nyawa ikan heheh. Namun di Johor selagi belum habis bulan Syawal, kunjung mengunjung tetap berlaku.

kaum keluarga bapa saudaraku di hariraya ke-2

AZ mengucapkan salam takziah kepada umi umairah sekeluarga kerana musibah yang berlaku. Namun syukur ke Hadzrat Allah kerana tiada kecederaan yang berlaku. Semoga Umi dan abihanan tabah menghadapi dugaan/ujian Allah dan bersabar. betapa berat mata memandang, berat lagi bahu memikul

19 ulasan:

afeezz berkata...

salam AZ : selamat hari raya

luahfikiran berkata...

SALAM.
ALHAMDULILLAH KEMBALI KE RUMAH. RIHAT DULU. INSYAALLAH, ESOK BOLEH BERBLOGING

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

selamat hariraya kembali

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

selamat hariraya kembali

Ayah Zain berkata...

salam LF

Terima kasih atas sokongan. Insya Allah

Ummi Humaira berkata...

salam eidul fitri AZ...

terima kasih di atas doa dan sokongan AZ dan kawan2 maya semua...
Alhamdulillah kami selamat tp kereta saja yg sedang mendapatkan rawatan...

Ayah Zain berkata...

salam umi

tak apa, esok lusa, elok lah kereta tu. kami doakan semuanya akan seperti sedia kala

Rozali berkata...

Salam Aidil Fitri AZ

selamat bersiar

Wassalam

Ayah Zain berkata...

salam rozali

heheh, selamat semuanya

sonata anak kancil berkata...

selamat kembali....beraya di blogspot pulak...he3x

Ayah Zain berkata...

salam SAK,

yer, kita beraya di blogspot pulak.

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

selamat hari raya AZ...maafkan kak nab jika ada tersilap komen :)

Kakzakie berkata...

salam AZ,

kakak pun masih bercuti lagi. kalah anak sekolah.... rasa macam tak cukup lagi nak bercuti. Hari ini anak ke sekolah kakak masih di rumah solo-solo. Masa terluang inilah ziarah blog. Nak ziarah rumah tak tahu...he..he..he...

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Selamat kembali..tak jumpa kita dihari raya yer AZ, satu rumah tgu masa tu..tapi takde rezeki nak jumpa kan..harap dapat berjumpa dihari lain..insyaallah.

Ayah Zain berkata...

salam kak nab,

kak nab x ada salah komen, semuanya wokehh.

apa-apapun az juga minta maaf kalau ada yang terover komen, minta KN maafkan yer

Ayah Zain berkata...

salam kakzakie,

hehhe, tak mengapa. kakzakie kat jb tu dok area mana yer. az kat ayer baloi, sudi2lah datang ke rumah

Ayah Zain berkata...

salam kak sidah,

itulah pasal, az ralat juga, tp nak buat macam mana kan dah kul 11 malam, bebudak tu dah kepenatan. tak apa nanti kita cuba lagi yer.

Atikah berkata...

Salam AZ,

Selamat hari raya buat ayah zain sekeluarga...

Ayah Zain berkata...

salam atikah

yup, terima kasih. SHR juga buat atikah sekeluarga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...