Rabu, 29 September 2010

Relaks Sekejap -adegan yang tidak mahu dilihat

290910

Kepada yang terlewat sampai ke masjid/surau
 jangan terburu-buru untuk membentuk jamaah
kena akur dengan tata cara berada di rumah Allah
kalau dah jadi macam ni?
Sendiri mahu ingatlah

video

Bila saya fikir-fikir
dan menjadi sangsi .............
"adakah video ini   sengaja diada-adakan untuk  mempersendakan Islam?"

10 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

nampaknya AZ dah makin bijak mengakses ni...

Ummi Humaira berkata...

salam AZ...

bersemangat nk dapat pahala jamaah, akhirnya kantoi.

Azima berkata...

Salam AZ,

Kesian....tapi nampak mcm lelaki yg duduk tu sengaja jer angkat kaki dia tu....

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

satu perkembangan
taniah

Wassalam

Ayah Zain berkata...

salasm sonata

alhamdulillah.

Ayah Zain berkata...

salam umi,

nak buat macam mana umi, dia kena aninaya kot heheh

Ayah Zain berkata...

salam syima,

syima memnag hebat. memnag nampaknya gitu ler. sebab di pemgemis tu tidak diberi duit raya, jadi sengaja dia angkat kakinya.

Ayah Zain berkata...

salam rozali,

alhamdulillah. terima kasih

rezeki berkata...

salam az

saya dok tergelak ni tgk hehehehehe

tu lah , gopoh punya pasal , nak dapat pahala , lain jadinya

Ayah Zain berkata...

salam rezeki

itulah pasal. saya pun tergelak juga tetapi dala gelak terpikir adakah ini satu agenda yang mempermain2kan agama kita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...