Ahad, 22 Ogos 2010

Adegan yang tidak mahu dilihat

220810
Pagi tadi semasa menemai isteri ke pasar kering, aku terperasan papan tanda seperti berikut di satu kios yang menarik perhatian lensa kamera telefonku
tu dia noitis amarannya

aku terfikir dalam hati mengapa diletakan notis begitu sebegitu rupa?
Teruk sangatkah pengguna di sini sehinggakan pihak pengurusan terpaksa meletakkan notis sebegitu rupa. Agaknya hasil daripada postmortem kerana didapati lebih banyak kepala udang berbanding dengan body udang maka pihak pengurusan terpaksa meletakan notis tersebut. Mungkin juga adauan daripada pengguna yang lain yang mendapati kepala udang ..........lu pikir lah sendiri 

5 ulasan:

Rozali berkata...

Salam Ramadhan AZ

apakah nilai puasa yg mengasingkan kepala udang tuuu

Allahuakbar
jauhi kita drp perangai yg kurang elok tu

Wassalam

afeezz berkata...

salam AZ : hahhaa... mungkin ade yg nak membeli kepala udang jer kot..

PINATBATE berkata...

salam..
yer lah AZ,
tak terfikir pulak..ada orang yg sanggup cabut kepala udang masa memilih tu..kalau tak ada org buat macam tu takkan sampai ada notis cenggitu kan..? Astaghfirullah..

*mungkin boleh ambil iktibar orang yg ambik anggur dua tiga biji suap bagi anak makan supaya budak tu duduk diam dlm trolley..Nauzubillah..

geraugebang berkata...

nak tolong kopekkan tapi menyusahkan.Ingat kat umah, rupa-rupanya kat supermarket...baik hati tak kena tempat. he he he

Aida Ali berkata...

Kepala udang ada kg.nya. Strategi nak ong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...