Jumaat, 27 Ogos 2010

No Entry - jalan di tutup

270810

Masya Allah,
apa yang berlaku kat sini
mengapa 'No Entry'
Siap dengan tali harimau lagi
Siapa lah punya kerja ni
Baik aku pergi skodeng


La haw la wa la quawata Illa
depa ni buat apa pulak
kyusuk sekali


ni lagi ha



atas meja ini apa ke benda nya
batang kangkung?
nak buat apa?


ok tulis
apa yang kamu dapati hasil daripada ujikaji dan pemerhatian tersebut

hehehhe
tak ada apa yang berlaku
gambar-gambar di atas ialah ujian amali sains bagi subjek biologi
walaupun di sekolah kementerian ujian amali tiada lagi tetapi sistem kami tetap melaksanakannya dalam peperiksaan percubaan SPM yang sedang berlangsung sekarang ini.

Ujian amali Fizik, Kimia dan Biologi telah selamat di jalankan pada minggu lepas dan berjalan dengan lancar. Ujian amali ini menyumbang 10% markah dan  akan dicampurkan dalam subjek-subjek tersebut di dalam peperiksaaan percubaan SPM tahun ini.


13 ulasan:

kak su berkata...

Salam AZ

Ingat kan AZ dah lupa dgn anak2 kami yg tengah berjuang nii...

Doa dari guru2 juga mereka dambakan tau...

Kami warga ibubapa juga nak ucapkan Terimakasih kerna mendidik anak2 kami ya...bersama doakan kejayaan mereka...

Wslm

sonata anak kancil berkata...

terkenang zaman sekolah dulu macam ni juga....kecut perut dibuatnya....takut tak dapat jawab...hantam aje le

Ayah Zain berkata...

salam kak su,

mana boleh kak su.

semoga anak kak su dapat menjawab soalan trial dengan cemerlang.

Ayah Zain berkata...

salam sonata,

ooo dulu u jurusan sain yer. padan lah pandai.

az sastera jer. tak pernah rasa pengalam ni. hehheh

afeezz berkata...

salam AZ : ujian amali sekolah biasa dah takde ker? huh.. tak adventure le belajar sains tulen klu camtuh..

Rozali berkata...

Salam Ramadhan AZ

buat saspen ajer
lapor2 ni mudah terkejut

Wassalam

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

dah lama tak ada lah afeez.

tempat az ni baru masuk tahun kedua sebab kesihan budak2 tu tak ada pengalaman membuat ujikaji, so pihak atasan arah suruh buat. so kita buat lah

Ayah Zain berkata...

salam rozali,

huhuhuhu

SiNoMoSa berkata...

Salam AZ,

Tue ler pasal..skrg dah takde ujian amali mcm saya dulu2..

Terimbas kenangan dulu betapa neves nya nak buat eksperimen tue sorang2 hihi

Ayah Zain berkata...

salam syima

dah sorang-sorang buat kerja bukan? neves pun marilah

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

nostalgia ! terkenang waktu practical zaman KN sekolah dolu2...hehehe, dan jugak terkenangkan waktu KN mengawas practical biologi utk SPM...serta terkenangkan bagaimana sibuknya KN bilamana menjadi guru yg bertanggungjawab menyediakan segala radas & bahan2 utk practical biologi...fuuuhh...rase nak fengsannn...

afeezz berkata...

salam AZ : igt lah masa sy amik ujian amali fizik masa zaman sekolah dulu, buat punya buat, tabung didih tu pecah, jadi result ujikaji last sekali tu tak dapat keputusannya. oleh kerana malas nak wat lain, saya belasah jer resultnya.. sib baek lulus... walaupon dpt 7

Guru Hujung Dunia berkata...

Salam Ramadhan Papa Z,

Lama tak online YMessenger?
Facebook username apa yer Papa? kalau ada 'add' saya..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...