Ahad, 15 Ogos 2010

jom kita layan

130810
Hari ahad ini mari kita santaikan fikiran dengan melihat gelagat anak-anak dengan aktiviti mereka. Gambar ini aku snap semasa mingging aktiviti pelajar pada 2-6 Ogos 2010.
mari kita relak kan minda kita dengan beriadah
aerobik tu
ni apa pula?
pertandingan pom pom ke
kyusuk tu

6 ulasan:

afeezz berkata...

salam AZ : aper diaorg buat tuh??

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

heheh, depa kata buat pertandingan pom pom .

berbuka apa tadi?

Atikah berkata...

Salam AZ,

Baju biru tu cam nak berdikir jer az...

Ayah Zain berkata...

salam atikah,

hhehe, depa tu sedang menonton tu

Rozali berkata...

Salam Ramadhan AZ

bulan puasa pun ada aktiviti luar
tak dahaga ke dia orang


Wassalam

Ayah Zain berkata...

salam Rozali,

Program itu dijalankan sebelum puasa iaitu pada 6 Ogos 2010.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...