Jumaat, 13 Ogos 2010

Mock Interview

130810
Satu daripada proses pembelajaran yang di amalkan di tempat az ialah latihan temuduga atau mock interview. Program ini dibawah kendalian unit kaunseling. Ia merupakan simulasi   temuduga yang wajib dilalui oleh smeua pelajar Tingkatan 5.  Para penal temuduga terdiri daripada guru-guru sendiri. Program ini selamat dijalankan pada 3 Ogos yang lalu.


sedang menunggu giliran
buat-buat gumbira tuh
dap dup dig




temuduga biasa



Group Interview


8 ulasan:

afeezz berkata...

salam AZ : wah3... bagus betul, belum ape2 dah ade program interview. zaman kite dulu mane ade. bile pi interview maen belasah jer

PINATBATE berkata...

salam AZ..
Insyaallah..cerah masa depan..;D

zie berkata...

salam AZ

slmt berpuasa. idea yg bagus lah budak2 ni diajar suasana interview bagus sgt semua sekolah kena wat camni selalunya blajar berbeza ngan suasana sebenar kehidupan diluar.

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

beruntung mereka ini, macam-macam pendedahan diberikan kepada mereka semua. Mahu atau tak mahu sahaja

Ayah Zain berkata...

salam pinat

insya allah

Ayah Zain berkata...

salam zie,

sistem kami dah lama amalkan perkara ini.

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Alhamdulillah
pndedahan awal

Wassalam

Aida Ali berkata...

Kaedah yang sangat baik. Cikgu yang temuduga pun dapat belajar kerana perlu bersedia dengan kemahiran menemuduga dan apa yang nak ditanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...