Isnin, 3 Mei 2010

Kentang Goreng Sri Benut


030510
Kentang goreng
alah, biasalah kentang goreng KFC
apa ada hal dengan kentang goreng

Kentang Goreng Sri Benut

Di atas ialah Kentang Goreng Sri Benut
Satu dalam Dunia
kita tak akan berjumpa dengan Kentang Goreng begini
Ia di goreng dengan rempah dan telor goreng mata kerbau yang tidak macam mata kerbau heheh

Pada mulanya kentang goreng ini haya sebagai campuran dalam mee goreng
satu ketika ada seorang pelanggan memesan kentang goreng sahaja
mee nya pelanggan tidak mahu
semenjak itu kentang goreng ni menjadi satu menu tersendiri
tiada lagi mee goreng bersama kentang
hanya tinggal Kentang Goreng
di seluruh Pontian atau di tempat lain mungkin kita tidak berjumpa dengan kentang goreng ini kecuali
 di Benut sahaja.

Selamat menjamu selera

21 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

resepi baru ke

tak pernah dengar pun

sertakan resepinya sekali
mana le tahu ada yg nak cuba
he he

Wassalam

afeezz berkata...

nampak macam sedap jer AZ

shami2 berkata...

Salam AZ

Sedap jugak...tuh hehhe

S berkata...

salam,

resepi baru nih.

SiNoMoSa berkata...

salam AZ,

sedap ke AZ..

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali

sedap.

itu kena tANYA tokeh kedai utk resepi nya hehehhe.

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

sure, very de delecious

Kak Sidah berkata...

Salam az,

Akak memang peminat kentang tak kira macam mana ia dimasak..nanti nak cuba pulak..

Akak tak sempat nak jalan lah az tak cukup masa..habis kat kenduri, sempat singgah kat Batu Pahat...tgk bujang akak yg tgh exam...

Az hujung bulan ni ke kota tinggi pulak tempat pak itam tu..

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2

yes. mmenag sedap

Ayah Zain berkata...

Salam kak s,

bukan resepi baru.
memnag dah lama benda ni berada di benut. saya je yang baru tahu. hehhehe

Ayah Zain berkata...

Salam Shima,

yup,memnag sedap

Ayah Zain berkata...

Salam kak shidah

yer ke kak shidah. Kentang goreng ni memnag sedap.

o yer ke nak ke HC. kena bagi tahu rezeki tu,nantileh pekena asampedas

penjejak maya berkata...

salam ziarah..

nampak menyelerakan kentang goreng sri benut tu..

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

AZ,

kasi resepi tu, akak mengidam nih!!

مسافر_اسلام berkata...

Salam az,
Allhamdullah..sedapkan kentang goreng tu..nanti bila MI datg Pontian boleh cuba. Bape pinggan az makan kentang tu?

AbiHanan berkata...

[salam] Cheras Commersial Centre boleh dapat kat sini http://wikimapia.org/#lat=3.0999891&lon=101.73931&z=17&l=0&m=h

mama ju, berkata...

Salam AZ

Wah ni promosi ke dua dr Pontian...ketupat tu tak sempat beli lagi dah keluar kentang Benut....Benut tang mana? Mama tak tau pun....tkasih kerana informasi...promotelah lagi makanan kat situ....Murasak tak nak tayang? Mama sangat minat dgn makanan bugis tu...bye

mama ju, berkata...

Sori...BURASAK..DAA...

Ayah Zain berkata...

Salam Abihanan,

terima kasih atas maklumat. Saya jumpa CBC itu. Alhamdulillah

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju,

hehehhe. Borasak dah tayang masa hari raya dulu

zie berkata...

salam ayah zain, saya sgt terkesan artikel ini kerana ianya mmg tepat kena pada saya skg..bila baca terasa insaf .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...