Ahad, 18 Julai 2010

Mission accomplish

180710
Alhamdulillah.
berjaya juga aku  mengharungi pertandingan boling kategori vip di MITC
misi aku bukan memburu kejayaan tetapi tidak mahu berada di tempat tercorot
bukan tidak bermotivasi tetapi ukur baju di badan sendiri
Secara keseluruhan aku berada di tangga ke 8 daripada 17 orang vip
dengan 351 jatuhan pin daripada 3 game
Jumlah ini adalah yang kedua tertinggi kerana semasa latihan aku pernah menjatuhan 405 jatuhan pin
kira orait lah kerana baru sebulan berjinak-jinak dengan boling
Yang membanggakan aku ialah aku berada di tempat pertama dalam kumpulan aku jauh meninggalkan vip yang lain hehehh


wa cakap lu
Pon di belakang nama aku tu bermaksud Pontian 


petang Jumaat sebelum pertandingan, pergi memanaskan badan dahulu
lantai sintetik, licin sangat tak macam lantai di Pontian
banyak juga nak kena adjust


Bersama rakan sepasukan yang berlainan kategori

ni dia pasukan boling kami Lelaki dan Perempuan
Pasukan lelaki di tempat ke 5 daripada 19 pasukan
namun pasukan perempuan di tempat ke 15
Jangan putus asa, tahun depan kita turun ke gelanggang lagi di MRSM Kuala Lipis.



8 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

SELAMAT HARI JADI (semalam)

Alhamdulillah
satu kejayaan yg boleh dibanggakan

mula2 johan kumpulan dulu
kemudian johan keseluruhan pula
Insyaallah

Wassalam

afeezz berkata...

salam AZ : tahniah3... hebat gak az ni. tak sia2 berlatih.. haha

Ayah Zain berkata...

Salam rOzali,

Yup. Terima kasih kembali.
Insya Allah. Akan di usahakan ke arah itu

Ayah Zain berkata...

Salam Afeez,

Alhamdulillah. Kita memang dilahirkan dengan kehebatan. Semua orang begitu kerana ia terhasil daripada beribu-ribu sperma dan hanya sati sperma sahaja yang berjaya menembusi ovari

mama ju, berkata...

Salam

dDah kat rumah ke tu?

Baru tau PON tu apa....Tahniah...tahun depan tentu hebat lagi.

manzlie berkata...

salam ayah zain


wahhh...taniahhh ayah zain..


wwaslam

Ayah Zain berkata...

salam MamaJu,

yup sampai rumah petang tadi. Penat giler atau penangan kambing pak ngah heheh

Ayah Zain berkata...

salam CL,

terima kasih. Berkat doa kawan2 tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...