Ahad, 21 Mac 2010

ada berani?

210310: Salam hari Ahad. Hari rehat dan bersantai. Tiba-tiba aku teringat satu perkara  yang nak dikongsi bersama anda semua. Perkara ini berlaku di sebuah plaza tol. Semasa beratur untuk melepasi tol tersebut, de depan aku itu sebuah kereta berjenama. Daripada simbolnya itu, anda pasti kenalkan? Namun yang menarik ialah nama jenama nya itu dikreatifkan begini. 


ok la. Masing-masing punya hal.
kereta depa depa punya suka
ada mata tengok ......
ada aku kisah? heheh

14 ulasan:

rezeki berkata...

salam az

hehehe sib baik az tak letak AZ kat keta az tu heheeh kalau letakkan , bak kata az, ada aku kesah hehehe

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

tu ler pasal. hhehe, apa program pagi ni. Marilah sini kita pekena 3J

Ummi Humaira berkata...

salam AZ ...

kereta jenama ni ke yg si Abihanan cadangkan pd AZ aritu..

tak kan pelawa kat CR je kot 3J tu ...

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

hehhe, si abihanan tu citer semunaya ngan umi yer. Baguslah tiada rahsia lagi. Tapi az tak mampu la nak beli kete macam tu. Tengok aje le.

heheh, AZ pelawa semua ni. marilah join sama menikmati 3J.

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

kalau nak letak kat kereta AZ
kena jadi orang Perak leee

Wassalam

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

Jadi orang perak no hal,

A memang untuk perak tetapi Z digunakan oleh tentera. Tak ngam tu. hhehe.

mama ju, berkata...

salam AZ

mama tak tau nak komen pasal kete tu...
Terimakasih sangat2 atas kesudian datang ke rumah malam tadi.Moga ukwah berpanjangan,Amin.

Ayah Zain berkata...

Salam Mama Ju,

Ma kasih sudi terima kunjungan az yang lewat malam tuh. Kesian tengok abang Denan kena serang ngan semut2 tu, az tak kena serang pulak. Alhamdulillah.

Sebelum balik KL, jom la datang ke kuaters az ni, mrszain buat 3J tuh.

manzlie berkata...

salam from makkah..

keta sapa tuh az?
rezeki or mamaju?heheheheh


waslam

sonata anak kancil berkata...

mende apa 3J tu....

kalau AZ nak letak - letak kat cermin belakang....lagi jelas mata nampak...nak2 keluarga PDKM

Ayah Zain berkata...

Salam Lie,

Hahhha, biaq le tun punya kete tu istiharkan sendiri. Mamaju tak ada kete dia tumoang kete hubby dia heheh.
Rezeki pulak tak main ngan toyota

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

makan nasi ikan belanak
sudah kenyanyang suka hati
dah balik ke dari hantar anak
Kata nak mula senja nanti

haticantik berkata...

salam az...

hehehe lawak la..tengok entry nih..

Ayah Zain berkata...

Salam Hati cantik

lawak, jangan tak lawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...