Khamis, 25 Mac 2010

Seksanya selera_1

250310: Kreatif? Inilah dia kek kasihsayang.
Kek sekarang tidak seperti dulu
Dulu kek belang
sekarang kek belang tak main lagi
Kek sekzrang pelbagai bentuk
pelbagai rasa
pebagai resepi
sampai  resepi pun rahsia
jadilah Secret recepi
macam-macam
apa-apa pun
kek tetap kek
kalau tak manis
kek tak menjadi
tidak dipanggil kek

kek kasih sayang

aku hanya memandang sahaja
memandang dengan .........
lama-lama ngap juga 2-3 biji
tak tahan godaan lah kak shidah


belek punya belek
akhirnya masuk juga dalam mulut
"bukannya nak makan tapi.......
kek tu sendiri nak masuk dalam mulut"

16 ulasan:

Ummi Humaira berkata...

salam AZ..
no wahid kot nih ..

biasa le AZ , kalu tak de manis tu namanya roti benggali,kat kopitiam banyak, kata abihanan.
he he he

tibai jer , habis2 pun nanti makan ler ubat.

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

Salam AZ,

sekali sekala makan kek...no hal!

shami2 berkata...

Salam Az...

Kek larrr ...alah AZ makan jer kek tu aar makan sikit buat ubat heheh pas tu makan ubat ...balik...kalau tak nak makan jgan tgok makanan tu baik jangan ada dalam rumah..hehehhe

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

tak tahan godaan rupanya AZ ni

Wassalam

مسافر_اسلام berkata...

Salam az...MI tak pernah makan kek ini la...ada jual ke?

Oh ya..masuk mulut tu ke mulut ini?hahaha...

Baca doa makan tak..mesti main masuk je kan..iisshhh...

manzlie berkata...

salam ayah zain...

sabar jer lah...dah kena berpantang kan..

psst..kak Ummi...kopitiam kan ada maslah skg ..takda lesen halal yang betul?

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

hahha, lama tak dengar roti benggali. kalau duu2 itulah rotinya sebelum ada gardenia bagai la ni

Ayah Zain berkata...

Salam kak nab,

sekali sekala tu la yang akan menjadikan penyakit bertamah berat kepada mereka yang dah bepenyakit.

Ayah Zain berkata...

Salam shami2

makan sambil berniat makan ubat yer. Itu cuma nak menyodapkan hati semata.hakikatnya .............

Ayah Zain berkata...

Salam rozali,

eheh,tahu tak apa. memang mudah sangat tergoda ni.

Ayah Zain berkata...

Salam MI,

az pertama kali jumpa kek macam tuh. itu yang belek-belek.Nak buka darpda bekas dia pun special. Kelakau betul.

Ayah Zain berkata...

Salam MI,

az pertama kali jumpa kek macam tuh. itu yang belek-belek.Nak buka darpda bekas dia pun special. Kelakau betul.

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

tu le pasal.

betul tu CL, kopitiam ada masalah dengan sijil halal.

Atikah berkata...

Salam AZ...
tak pa AZ, satu jer masuk dlm mulut..

Ayah Zain berkata...

Salam Atikah,

bukan 1 tapi lebih drpd 1.

sonata anak kancil berkata...

kita buat puding kecemerlangan je...kek kasih sayang belum lagi.....

makan satu cukuplah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...