Isnin, 15 Mac 2010

U should know this man

150310: Dikesempatan ini aku mahu berkongsi mengenai sesorang yang telah memberikan begitu banyak jasa kepada kita yang aku peroleh daripada emelku. Sekiranya paparan tidak jelas sila klik ke atas imej tersebut.


Terima kasih kepada kak shidah dan suami yang datang menziarahi mrszain pagi tadi sebagai tanda simpati,  persahabatan dan merapatkan lagi tali silaturahim antara member PDKM.

18 ulasan:

manzlie berkata...

salam ayah zain..

alhamdulilah..

tahnk you for sharing and caring


wslam

khairyn berkata...

salam Ayah Zain

Barat memang mengenali Rasulullah SAW. Tapi masih ada yang degil tak mahu acknowledge yang beliau merupakan seorang lelaki yang sangat hebat.
Tapi Islam semakin memekar di Barat. Harap kita yang memang diahirkan seorang Muslim ini praktis sungguh2 agama suci ini dan ikut dengan baik sunnah Rasulullah SAW.

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

welcome

Ayah Zain berkata...

Salam Khairyn,

tu le pasal. Tu sebab az berkongsi emel ini. marilah kita sama-sama mengamalkan apa yang dianjurkan oleh Rasulullah.

sonata anak kancil berkata...

Tk berkongsi maklumat...orang barat ni rajin buat kajian...kalau dah betul lagi benar kenapa tak nak ikut? tahu cakap je..

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Betul kata sonata, suka buat kajian pas tu bila dah tau tak nak ikut, ego..

Az, akak dan abang datang ziarah tu pun dah terlambat, tapi ingat kan cikgu rohaya, akak dtg juga, sedih bila kita kehilangan org tersayang, hanya setakat tu je tak dapat lagi kita menatap lagi, hanya doa saja yg dapat kita hadiahkan pada mereka.Semoga tabah dan sabar.

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

Sebab mereka hanya mengkaji. Hidayah Allah yang beri.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Shidah,

Alhamdulillah. Terima kasih bebanyak. Hanya Allah yang membalasnya

mama ju, berkata...

Salam AZ

Baru berkesempatan...takziah dari kami.Moga beliau ditempatkan bersama orang2 beriman.Amin.

shami2 berkata...

Salam AZ...

Takziah dan alfatihah pada keluarga mrs Zain & AZ..semoga ikatan kekeluargaan bertambah erat dan kepada yang pergi semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yg soleh

P/s: kasih sayang seorang mak tiada gantinya...sob..sob..sob hnaya dia faham perasaan anak2nya..

Ayah Zain berkata...

salam mamaju,

ma kasih yer. terharu dengan ucapan takziah drpd teman2 pdkm

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2,

terima kasih atas ucapan dan perangsan kata-kata mu itu. sememangnya ikatan silatulrahim bertamnbah erat dikalngan ahli anggota keluraga.

NGINAP SRENGENGE berkata...

salam AZ,

Abu Jahal dan bangsa Qurais lebih mengenali Nabi saw.Tapi oleh kerana Allah tak mau berikan Hidayat,mereka menentang ajaran Nabi saw.

Syukurlah kita pada Allah kerana taifik dan hidayatNya.Syukurlah kita kerana memberi IMAN dan ISLAM.

ALHAMDULILLAH.

Tanpa Nama berkata...

salam
ayah zain

mohon copy paste artikel ini utk dikongsi bersama.

terima kasih

fido dido

Ayah Zain berkata...

Salam ayahanda,

benar tu, usahlah kita mempesiakan hiadayah yang telah dianugerahkan kjepada kita. Matlamat kita satu iaitu menemuinya di hari kebangkitan.

Ayah Zain berkata...

salam tanpa nama,

tiada masalah. az pun dapat drpda emel. kalau mahu bagi emel adr, nanti az forwardkan

Neo berkata...

Inilah dunia matrix mimpi sang zat wajibul wujud

Tanpa Nama berkata...

salam ayah zain

email saya at
apodiolaie@yahoo.com

terima kasih

fido dido

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...