Isnin, 1 Mac 2010

Minta dijauhkan ...........

010310 : Bagaimana kalau anda .....................?


stelah sekian lama menunggu, memerhati sang sawa ini menerkam dan membelit si kanggaro

seterusnya  memcerut semuksimumnya sehingga ada tulang-tulang yang patah

Membuka mulut seluas-luasnya untuk menelan kanggaroo yang bersaiz besar daripadanya
bermula daripada kepala kanggaroo .....
Sambil membelit dan mencerut  terus membaham, menelan perlahan-lahan

sudah sampai ke bahagian kaki kanggaroo


sikit lagi ni

hampir semua nya berada dalam perut sanca kembang itu

Gendang gendut tali kecapi
kenyang perut suka hati
dah kenyang susag nak gerak lagi

18 ulasan:

mama ju, berkata...

Salam AZ

Perut dia tak meletoppp ke!!
Berapa lama agaknya dia boleh kembali normal?

AZ, tak rezeki lagi nak jumpakan...minggu dpn ni blk kg juga..tapi sekejap ..kena mengadap pakcik2 dah makan masa..

Ada rezeki..jumpalah agaknya.

Ayah Zain berkata...

Salam mama ju,

dulu masa kecil-kecil dulu pernah juga pernah orang cakap 'kamu ni makan macam ular' hehehhe.

apa maksudnya itu? perut boleh membesar walau di isi banyak mana pun dan tak akan meletop . Itulah kekuasaan Allah.

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju,'

lupa pula pasal majlis tuh. Insya Allah,nanti ada rezki kita akan berjumpa juga.

Che' Pit berkata...

alhamdulillah..
mau kenyang seminggu tu

Ayah Zain berkata...

Salam CP,

hehehhe, tu sebab bila kita makan kenyang sangat oorang kata, g belengkau macam ulau sawa hehehh

Azima berkata...

Salam Ayah Zain,

Ish ish ish ..Besaqnya mulut ular sawa tu ayah zain..kesiannyer dkt anak kangaroo tu..meronta2 minta dilepaskan.

Tu la..bila makan kenyang sgt..susah nak bawak body..menyeksakan tubuh dibuatnya..Sungguh tamak si ular sawa itukan Ayah Zain..

sonata anak kancil berkata...

takut tengok dia makan....mau 3-4 minggu dok berlengkor tak bergerak2 tu...

Ayah Zain berkata...

Salam Azima,

Ular sawa ini kerana berat dia hanya menunggu mangsa sahaja. Kalau habuannya besar dia akan berpuasa kerana kekenyangan meungkin samapi berminggu atau berbulan-bulan.

Macam-macam kekuasaan Allah bukan.

Ayah Zain berkata...

Salam sonata,

ermm mungkin juga, kadangkala sampai berbulan-bulan

manzlie berkata...

salam ayah zain..

binatang yang paling cl takut adalah ULAR.....

waslam

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Menujukan kekuasaan Allah

Subhanallah


Wassalam

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

udah ok ke internet line? alhamdulillah.

Nampaknya kita ni sama aje er,az un paling takut sama ular.

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

benar la itu. Subhana Allah

khairyn berkata...

Salam Ayah Zain
Rezeki sang ular :)

Ayah Zain berkata...

Salam Khairyn,

alhamdulillah,....

"itulah makanan aku" kata sang ular ukar.

pssst: kat sana cuaca macam mana?kat sini panas yang amat sangat

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Wow ganas ular tue kan..
Badan je kecik tapi nafsu besau hehe

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa,

aikk!!!,

lain macam jer bunyi ayat awak tuh.

مسافر_اسلام berkata...

Salam az..kenyang ular sawa tu kan...lepas makan melengko la kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...