Ahad, 21 Mac 2010

eh eh Che Lie ada kat KL?

210310: Jangan tipulanjat arr
gempak jer


Hari tu semasa majlis tahlil di rumah ibumertuaku
ternampak seseorang
'terperanjat juga
muka macam famiier je
Che Lie ke?
Bila pulak dia balik KL
Sekejap ada sekejap tak ada?

Sebenarnya insan itu adalah sepupu mrszain
CM, Hanis kalu tengok betul-betul ada ke iras-iras CL?

CL kata adale sikit-sikit hehhe

CL masa mude

sebenarnya masa muda-muda dulu, sepupu mrszaian ni memang tak tumpah macam CL tau

 

19 ulasan:

mama ju, berkata...

salam AZ

Dapatlah CL tengok wajahnya masa berumur sikit...

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

iras iras macam CL
nampak macam wataknya lembut
sebiji macam CL

Wassalam

Ayah Zain berkata...

Salam MamaJu,

betulkan? sebijikan? umur dia ni 53 tahun.

CM berkata...

Salam..

puas CM telek,tak nampak samanya..nanti CM guna kanta ek....wajah CL lagi lembut


psssst ,tapi CM rasa CL encemmm lg kot...

Ayah Zain berkata...

Alaimum Salam Rozali,

adakan iras rupa CL. CL kata gambar ni tak clear hehheh.
Mmemang dia very gentle.

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

yer ler, dia dah peringkat bapa-bapak, CL peringkat abnag-abang. Nanti CL dah berumur macam tu,gituler rupanya.

Che' Pit berkata...

"memang tak tumpah macam CL tau"

nasib baik tak tumpah, kalau tak penat nak kutip, pastu nak lap lak ngeh ngeh ngeh :p

Ayah Zain berkata...

Salam CP,


pasal tu kata tak tumpah, kalau tumpah pun,vacum ada,sedut jer.

sonata anak kancil berkata...

nampak iras2 wajah CL di kala berumur nanti...sekarang masih muda trang tang tang...ganten!

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

hehehhe, iyer sekarang CL masih ganteng

manzlie berkata...

salam from makkah...

ye lah az..balik nanti nak jumpa yer..hehehh

waslam

Ayah Zain berkata...

salam CL

hehhe, mafi muskillah

rezeki berkata...

salam az

rasanya cl ada tahi lalat besar mcm mama tanjung hehehe

rupa2nya ada tompok hitam kat screen pc saya ni hehehe

Ummi Humaira berkata...

salam AZ...

tak tau le betul ke tak , kan dikatakan kat dunia ni ada 7 org yg rupanya seiras .....

wah CL dah leh jumpa ler seiras dia lps ni...

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

Kat bahagian mana tahi lalat tu berada yer sebab az tak perasan tahi lalat mama tanjung terletak kat mana. heheheh

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

maknanya CL kena cari lagi 5 orang yang seiras dengan dia heheheh

pB berkata...

ada irasnya

Ayah Zain berkata...

Salam PB,

memang ada iras, wa cakap lu

PINATBATE berkata...

hehehehe..
memang saya tipulanjat dan turkujat lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...