Isnin, 8 Mac 2010

Di mana damai di hati?

080310 :  Mengapa manusia suka membuat kerusakan di muka bumi Allah?
















16 ulasan:

Kak Sidah berkata...

Salam az,

Tgk kezaliman manusia, dah tak ingat budak pun jadi mangsa, tu la dunia akhir zaman perang dimana2.

manzlie berkata...

salam ayah zain..

mungkin kerana KUASA, KEDUDUKAN, PANGKAT, WANG, HARTA DAN KEKAYAAN membuatkan mereka buta hati dah perasaan..


waslam

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Sidah,

itulah dunia sekarang ini. masing2 nak tunjuk kuasa dan ingin hidup menungkat dunia

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

Mereka ada mata tetapi tidak mahu melihat. Bukan mata mereka yang buta tetapi hati dalam dada

sonata anak kancil berkata...

salam AZ - sejak saya mula mengenali kehidupan di dunia ni hingga ke hari ini....tak pernah aman!!!

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

benar tuh.Dunia terus bersengketa. tak abis-abis

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : tak tau nak cakap aper.............. sedih

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez,

kita berdoa kepada Allah agar member petunjuk kepada mereka itu

rezeki berkata...

salam az

dunia menuju kehancuran ketamadunan akibat kerakusan

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Berdoalah banyak2
moga Islam diberi kemenangan
kerana Islam lah penyalamat muka bumi ini

Wassalam

Ayah Zain berkata...

Salam Rezki,

lihatlah sekarang duni makin panas

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

Isnya Allah. Moga Allah memperkenankannya

مسافر_اسلام berkata...

Salam az...jika Malaysia kaya dengan pelbagai khazanah...negara luar kekuranagn pelbagai kemudahan. Beruntung kita yang tinggal di Malysia. Semoga apa yang kita lihat boleh berkongsi bersama.

Maaf MI sibuk sejak 2 menjak ini.

Salam.

KAMATO berkata...

AZ, hati saya menggelodak bila tenguk gambar2 macam ni

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda MI,

Benar tuh.
Kalau bz ak apa. dah tugas kan

Ayah Zain berkata...

Salam Kamato,

memnaglah bila melihat gambar-gamnbar sebegitu. Zalim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...