Ahad, 28 Mac 2010

Pa Bila Larut Malam

280310 : bila Larut Malam
itu tajuk lagu nyanyaian saloma:

Bia larut malam
Suasana sepi
Tiada pun insan
Yang ku lihat lagi

Mengapa hatiku
Merasa terharu
Dimalam ini
Terasa sunyi

Ingin kukatakan
Tapi pada siapa
Purnama membisu
Embun pun membeku

Jiwa tak tertahan
Dalam api cinta
Bilakah gerangan
Padamnya asmara

Inginku katakan
Tapi pada siapa
Purnama membisu
Embun pun membeku

Jiwa tak tertahan
Dalam api cinta
Bilakah gerangan
padamnya asmara

Dengarlah irama
Larut malam......

Lagu ini masih berhantu. Walaupun dak berkurun tetapi Masih MALASEGAR.
Tidak jemu didengar dan dinyanyikan.
Itulah yang berlaku apabila ia dilagukan & di persembahkan oleh
Kumpulan Staf Sokongan di tempat aku bertugas
memang berbakat mereka
memang mengasyikan
selama ini mereka menonton
kini mereka di tonton
untuk tontonan.
ini dia aksi yang menghiburkan
tu dia - macam panca sitara tuh
eh eh nak ikut Elvis ke
goreng bang jangan tak goreng

23 ulasan:

manzlie berkata...

salam from makkah...


Jom ayah zain tubuhkan ..Panca Sitara.." heheheh


waslam

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

wow banyak kali gak YB Makkah ni jadi raja Pecut kat blog az. Terharu nih.

Ok, CL punya pasal kumpukan Panca Sitara PDKM ni no hal.Ramai yang berbakat tuh. Selain drpd CM, Hanis, kak ngah. syima n tikah yang dah terer meror tu ada lagi yang bakat terpendam macam rosli, razali, pak itam, abang sulong pun ok. oo CP jangan tanya dia memnag penyanyi sekolah dulu tu kat Jasin

amacam? ada berani

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

dolu2 pernah gak tgk geng2 buat persembahan nyanyi lagu ni...aksi ada twist2 gitu...
haha..CL tu teruja nak tubuhkan Panca Sitara PDKM! mesti gempaq..CL pakai spek itam dengan lengan baju corak petak2 dilipat...pastu dok twist..hehehe..pak aji oooii..tak sesuai :))

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Nab,

memang berbaloi depa tu bertwist, menghuburkan. Itu yang CL teruja tuh. hehheh

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

yg mana satu AZ
semua sama je

yg main gitar tu ke
he he

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : tak larat klu nak tgk AZ menggayakan aksi panca sitara ni.. hahha

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

hahahah, no komen la. Mana-mana pun boleh.

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

yor la. Tak larat tengok tutup aje mata kamu tuh. aku peduli hape. ada aku kisah. hahahha

sonata anak kancil berkata...

saya dah beli spek hitam...boleh gak tara kuca - ca - ca ...

Atikah berkata...

Salam AZ,

Az masuk team juga ker?

mama ju, berkata...

Salam AZ

Diaorang nyanyi waktu malam dah larut ke?

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

erm maw maw, kalau cikgu sonata dah beli spek hitam, az no hal nak tara kucah cah.

Ayah Zain berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ayah Zain berkata...

Salam Tikah,

tak faham la team mana yang masuk tu tikah

Ayah Zain berkata...

Salammamaju

yup mereka nyanyi bila malam dah larut,maka ............

rezeki berkata...

salam az

cr tak reti nyanyi lagu "bila larut malam" tapi lagu "bila izrail dtg memanggil" yg tu cheq tahu
hehehe

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : sy pedulik, sy kisah.... nak amik movie, pastu postkan kat youtube. bole gak sy wat entry Mari Berhibur untuk bulan depan...

مسافر_اسلام berkata...

Salam az...az buat persembahan apa?

shami2 berkata...

salam Az...

Shhhhhhh sebelum cikgu norkiah betulkan baik cheq betulkan dulu...yah...menghiburkanlah..bukan menghuburkan..hahahahha

Kasik suasana alam maya meriah sikit....afezzzzz yessss yorlah kau tu suka sakat az..tapi ape dia kisahkan..ngeh..ngeh..ngeh..

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

yer ker. Jom kita nasyidkan selimut putih untuk PDKM heheh

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

wow bestnya dapat masuk utube errr. Banyaklah kamu punya cikadak

Ayah Zain berkata...

Salam MI,

az buat persembahan apa? ada la hehehh

Ayah Zain berkata...

Salam shami2,

betui tu shami2. Biarlah labu terjun dengan labu-labunya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...