Khamis, 1 April 2010

Blog Award

010410: Az sila amik award. Special daripada Sonata
Itulah mesg yang diterima daripada Sonata Anak kancil
Terpinga-pinga gak aku
aku bukan reti sangat pasal award-award
Lama-lama masuk jugalah ke blok AGK
Mak datok,  az dapat anugerah blog no 4
oklah tu
Ada juga menghargai blog aku yang tak seberapa ni


inilah dia award daripada AGK
kendalian SAK anak Melaka
Terima kasih daun keladi

Di Blog 'Aku menulis untuk diri sendiri'
aku di tag oleh authornya
Terima kasih juga di hari pertama bulan april ini.

ermm aku nak bagi award kepada seiap pulak ni?

Maka dengan ini
dengan kuasa yang ada di tangan ezek production
aku ingin memberikan AWARD kepada

1. Manzlie
PDKM membawa aku mengenali dunia blog

2.. Hjh Zainab -
My stories, amat menterujakan aku

3. REZEKI
Satu catatan perjalanan begitu mengasyikan
penuh dengan cerita yang
boleh dibukukan

4. Umi Umaira
Suatu Perjalanan yang mempersonakan

5. Mama Ju
Wanita itu aku Mamaju


Prosedur pengambilan Award
1. Klik kanan kat gambar
2. Klik Save
3. Copy
4. Paste di n3 tuan/puan


10 ulasan:

mama ju, berkata...

salam AZ

Terimakasih...macammana nak jawab ya.nanti kufikir!

Atikah berkata...

Salam Az,

Saya pun ada bg award kat az, ada masa ambil ler kat sini.. hehehe

http://atikahnr.blogspot.com/2010/03/award-tag-dari-qaseh-mashitah.html

Ayah Zain berkata...

Salam Mama Ju,

hhehe,nanti mamaju fikir-fikirkan

Ayah Zain berkata...

Salam Atikah,

yer ker. alahai tak sempat lagi nak ziarah umah atikah. Terima kasih atas penganugerahan itu. nanti az ambil dan publishkan

sonata anak kancil berkata...

cewah....dah pandai ambik award ....senang aje kan!!! bertutorial dengan sape tu??? he3x

manzlie berkata...

salam from Makkah..

az, mekacih atas award yang di beri...

LIHAT LAH DUNIA....
LIHAT LAH DUNIA.....
CEEWAHHHH CAM PERNAH DENGAR KAN..HEHEH


wasalam

Ayah Zain berkata...

Salam Sonata,

alhamdulillah. Ingat ada cara lain ambik award tu heheh. Apa-apa pun ma kasihlah atas tutorial mu itu

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

bravo-bravo, yer ler,macam pernah dengar jer yer. tetapi di mana tuh

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam CL,

mekasih..yeyey...dapat award, dapat award...lihatlah rakan2 bloggers...akak dapat award...AZ kasi!! heheheh

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Nab

So kak nab dah amik ke belum,nanti masuk dlam n3 kak nab ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...