Ahad, 18 April 2010

Roti Arab

180410 :
Setelah menziarahi sahabat di Ward PPUM, kami pergilah minum di Kafe yang berada di PPUM tersebut.
Kerna Hari dah larut  hampir jam 10.00 malam dan tak mahu menyusahkan kawan  saya mengesyor minum sahaja di Kafe PPUM.
Lagi pun perut masih kenyang lagi. Kalau perut kenyang, makan apapun tak terasa kelazatannya.
Tapi saya nak makan apa yer. Ini tak boleh, ini tak boleh. heheh

Kami sampai di ruang kafe PPUM.
Terdapat satu kiosk di situ.
Menarik.
Sayang, saya ditegur kerana tidak dibenarkan ambil gambar kerana ia ada hak terpelihara.
ada ke patut pengusaha itu nak tengok apa yang az snap, dia kata nak delete.
ermm. tak bagi tak apa. Tak kisah (...ada aku kisah hehhe)
ok lah, kita makan roti arab saja la
Roti arab di pootong dua
di sapu  mentega
Di bakar bagi ranggup

Not Bad
Orait juga

14 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

suka sangat roti arab

nak kawin dgn orang arab tak dapat
makan roti arab jadi leee

Wassalam

razalisuriyani berkata...

Salam perkenalan AZ. mmm...sedapnya roti tuuu...(kak su baru belajar joint blog2 ahli PDKM niii...kalau terkasar bahasa maaf ya..main terjah jee...)

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

hheheh, dapat makan roti arab pun jadilah kan? orait

Ayah Zain berkata...

Salam razalisuriyani,

salam perkenalan juga. Roti arab tu memnag sedap. sebenarnya makan begitu sahaja pun sedap. Sayangnaya kat Pontian tak ada di jual.

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : penah gak makan roti arab ni, makan sebijik je pon dah kenyang....

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez,

memnag betul. sebiji roti arab boleh kenyang perut.

NGINAP SRENGENGE berkata...

SALAM az,

KONTROL SIKIT MAKAN TU AYAH ZAIN.

MAKAN BANYAK SAYUR DAN BUAH.

JANGAN MARAH YER,NASIHAT UNTUK KAWAN AJE.

MAAF KALAU TERSINGGUNG.

WASSALAM.

sonata anak kancil berkata...

walaupun berumahtangga dengan orang arab.....jarang makan roti arab! roti canai ade le...

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

ziarah baca entri baru tu...
AZ..take care!

Ayah Zain berkata...

Salam ayahanda,

az tak marah, jauh lagi tesinggung. nanti kalu marah kena jual..

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

baru pecah rahsia. Hubby SAK orang arab rupanya. atau keturunan syed. Kalau syed tu dah kira melayu.

Ayah Zain berkata...

Salam kak nab,

thanks. Insya Allah

manzlie berkata...

salam from Makkah


az take care tau kesihatan tuh...


yang utama..


wslam

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

terima kasih atas ingatan.Memang ingat tetapi ...........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...