Ahad, 25 April 2010

Majlis Tahlil

250410
Alhamdulillah, Syukur kepada Allah yang memberi rahmat
Majlis Tahlil arwah ibu mrszain selamat dilaksanakan
Selepas Solat Isya di surau tamat
 majlis bacaan Yassin dan tahlil pun dimulakan
majlis dipimpin Iman Surau Kg. Puah orang terhormat


Majlis hendak dimulakan, surah Yasin sedia diedarkan



Selepas majlis, hidangan telah tesedia
beranika juadah disediakan
puyuh goreng, rendang iteik,ayam masak kelio, sayur capcai
Sate pun ada


ermmm macam bisa aku lihat?
pai tee buatan adik iparku
kek cokelat, agar-agar, kueh kaswi
semuanya sedap-sedap belaka dengan refine sugar

Kepada jemaah surau yang hadir
pihak tuan rumah mengucapkan jutaan terima kasih
semoga roh allahyarhamah dicucuri rahmat Allah dan ditempatkan bersama-sama  mereka yang soleh.
Amin

18 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

amin amin doa yg di pimpin oleh Imam Surau

Rozali berkata...

Salam AZ

yang tak sanggup lihat
ialah rendang itik

zoommm le sikit kat rendang ituk tuuu
jarang dapat

ayam mandy, walaupun jauh
tapi CL selalu tayang kat kita
he he

Wassalam

rezeki berkata...

salam az

al fatihah buat ibu mertua mu

al fatihah

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

tahniah Rozali, emas dan perak ni. Wah x nak bagi laluan kat Mylife yer.

Rendang Itek? ermm lupa pulak nak snap sebab menu tu lambat sampai semalam tuh, terlupa nak sampai. Rendang tu daripada Hulu Selangor hasil buat adik ipar ku jua. Sedaaaap

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

Terima kasih naa. Kejap jer dah 40 hari ibi mertuaku disemadikan.

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

alhamdulillah..selesai sudah majlis tahlil buar arwah MIL AZ. Al-fatihah!

S berkata...

salam,

AZ,
smoga roh nya ditempat hamba yang beriman.

maaf kak s terlepas info tentang kematian ibu mertua AZ.

abangsulung berkata...

Salam,

Semuga allahyarhamah mendapat pahala dari bacaan tahlil yang dibuat.

Yang bestnya..AZ masih boleh memandu kereta jarak jauh ni.. tabik spring le kat AZ. Kalau saya dari kampung ke Bandar Kuching dalam 40km dah keletihan. Balik mesti tertidur. Tapi yang terbaliknya kalau naik bot jauh-jauh tak letih...

manzlie berkata...

salam from Makkah..


Aminnnnyarabil alamin....



waslam

mama ju, berkata...

Salam AZ

AlFatihah untuk ibu mertua AZ.

Atikah berkata...

Salam Az,
Al-Fatihah untuk arwah ibu Mrs Zain...

Ayah Zain berkata...

Salam kak nab,

yer, alhamdulillah. sudah disempurnakan

Ayah Zain berkata...

Salam Atika
terima kasih

Ayah Zain berkata...

Salam kak s,

ooo yer ker. dah 41 hari mertua saya pergi

Ayah Zain berkata...

Salam abang sulong,

alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi yang memberi az tenaga.

Ayah Zain berkata...

Salam manzlie,

terima kasih Lie.

mrszain kata kalau u daoat buat nanti, ucapkan terima kasih kat CL

Ayah Zain berkata...

Salam Mama ju

terima kasih yer mama ju

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : pergh... kenduri tahlil ke ni... meriah makanan. hantar le sikit sate tu ke selayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...