Khamis, 1 April 2010

Milo Wonderland



010410: Maka bermulalah suku kedua 2010
Cepat sungguh peredaran masa
Diam tak diam
kita sudah memasuki bulan ke-4
bulan April
di mana hari pertama bulan April
hari pertama april
popular  April Fool
Itu dulu
masa az kecil dulu
hari pertama bulan april penuh dengan permainan
permainan yang penuh kelakar
penuh senda gurau
namun ada boleh diterima ada yang tidak
dengan alasan GURAU
APRILFOOL
ada sampai gaduh, berkelahi
Kini aprilfool bukan budaya kita lagi
az pun dah lupa April Fool ni
namun kena hati-hati juga
mana tahu ada perangkap
SIAPA YANG KENAAAAAAA!!!!!!!!

adakah ini april fool
ini dinamakan Milo wonderland
Milo + emping jagung+emping gandum & Oat
Bagus untuk diet

20 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Tengah mlm pu minum ais
jaga badan sikit

Wassalam

mama ju, berkata...

salam AZ

Selamat datang April...masa berlari pantas..tak terkejar...

Milo tu utk diet...wah!

sonata anak kancil berkata...

begitu cepat masa berlalu....tak semestinya 1 april je fool...ade gak kena hari lain!

sila datang ambik award special...letak rumah AZ ni...special2 utk AZ...

manzlie berkata...

salam from Makkah..


wahh..nampak sedapnyer az..nak cikit...


wslam

rezeki berkata...

salam az

minuman berkhasiat tu tau hehe

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam az,

minum milo...jadi kuat...dan sihat!!hehehe

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : ni klu wat sarapan pagi pon sodap ni

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

hehhe, alhamdulillah

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju

tak payah kejar. ikut je flow dia tuh.hehe

Ayah Zain berkata...

Salam Sonata,

memnag betul tuh. Award? heheh. Ma makasih arr

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

memnag sedopanih. Jom kita pekena sama-sama

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

memnag berkhasiat.

Ayah Zain berkata...

Salam kak Nab,

eh eh, macam pernah dngar jer iklan tuh.

Ayah Zain berkata...

Salam Afeez,

memnag untk sarapan atau minum pagi tuh

Noor berkata...

salam AZ,

wow.. ayaq melo versi baru.. tak penah cuba tapi nampak macam sedap je.. tapau kat cheq 3 gelas.. he he

lama tak tinggai jejak kat umah AZ nie.. AZ sehat??

Atikah berkata...

Salam AZ,

Macam best jer.. leh ler try pas nie...

Az, az ditang oleh saya... nnti p umah saya ya... hehehe

shami2 berkata...

Salam Az...

Wah..wah...3 dalam satu ker tu....ermm tak yah jamu nasilah kalau tetamu datang....hidang jer air melo cam nih sure..bole borak panjang...hehehheh..

Ayah Zain berkata...

Salam Noor,

tak apa kak ngah asalkan datang juga, az menghargainya.

Nak tapau 3 gelas? bagi alamt rumah nanti az kureerkan

Ayah Zain berkata...

Salam atikah,

memang sedap orang yang minum tu kata. heheh

apa tu? ---> az ditang oleh saya

...tak faham lah

Ayah Zain berkata...

Salam shami2,

yup menu baru. memnag mengenyangkan. kalau tamu datng, tak payah susah2 lagi. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...