Rabu, 28 April 2010

Terbakar?

280410:
Apa yang terbakar?
ada-ada sahaja cerita!
Masjidil Haram terbakar?
AZ jangan buat cerita
kalau tiada isu jangan nak cipta isu pulak



Bukan nak cipta isu, jauh nak buat cerita palsu, cuma ingin berkonsgsi gambar suatu ketika di MasjidilHaram. Ingatkan ada kebakaran. Tiada kebakaran. Tengojk tu, jemaah sibok dengan urusan masing-masing beribadah kepada Allah yang Esa. Mungkin kerja-kerja pembinaan, maklumlah sekitar MH sedang dalam pembinaan.

Nak Interframe juga

Salam Ceria.

19 ulasan:

manzlie berkata...

saalm from Makkah..


wahhh..pandai gak buat 'gempaq' nohh...


heheheheh


waslam

Ayah Zain berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
CM berkata...

salam

ambooi AZ dah interframe arr..

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

lapuran hebat drp PDKM
he he

Wassalam

shami2 berkata...

Salam Az...

Lintas lansung dari tempat kejadian kaaa ..hebat sungguh wartawan kita nihhhhhhhh...

rezeki berkata...

salam az


hehehe bak kata cm az dah interframe hehehe

tapi interframe dalam kesamaran hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

itu gambar bila ye?

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

ada yang mengajar maka pandai la. hehhe

Ayah Zain berkata...

Salam CM

hehheh, bak kata rezeki interframen dalam kesamaran.........

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

bukan liputan dah .......

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2

bukan lintas langsung, lintas hormathehehh

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

dalam kesamaran aku lihat wajahnya

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Nab,,

gambar tahun lepas,bulan Jun 2009

safiudin berkata...

salam ayahzain,

betul-betul lah ayahzain ni buat gempak...

ingatkan betul-betul..

Ummi Humaira berkata...

salam AZ..

betul tu , mula2 tadi ingat cerita betul2 punya , rupanya tipah tertipu ...

مسافر_اسلام berkata...

Salam az...kongsi bersama.
az mesti ada lagi yg menarik utk dikongsi bersama...ni mesti simpan ni...hehe..

Ayah Zain berkata...

Salam Din

gempak ke. ermmmmmm. Maaflah yer

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

alahai umi. Janganlah macam tu

Ayah Zain berkata...

Salam MI,


MI ni pandailah. Memang ada tetapi hhehehhehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...