Selasa, 20 April 2010

Tamparan Wanita

200410 :
Hari ini az nak berkongsi pasal wanita pulak.
Asyik cerita makanan sahaja. Bosan juga.
Tajuk blog pun macam tajuk lagu
TAMPARAN WANITA oleh Elite
Macam-macam ada
Itulah dia Wanita,
Wanita yang dijadikan daripada tulang rusuk Nabi Adam
banyak beranggapan ia lemah
yer ker lemah
Siapa yang berboss kan wanita tahu jawapannya
Mendapat jolokan " tangan yang membelai  buaian boleh menggoncangkan dunia"
Jangan dipandang remeh kuasa wanita
Wanita boleh melakukan lebih daripada apa yang anda jangkakan
Lihat ini
saya petik daripada satu blog (minta izin yer tuan blog)

'Whatever you give a woman, she will make greater.
 If you give her sperm, she'll give you a baby.
If you give her a house, she'll give you a home..
If you give her groceries, she'll give you a meal..
If you give her a smile, she'll give you her heart.
 She multiplies and enlarges what is given to her.
 So, if you give her any crap,
be ready to receive a ton of shit.

Itulah dia
yang paling terkesan di hati ialah di akhir ayat itu
waspadalah

Apa komen GPK?

13 ulasan:

Rozali berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

beri yang baik
insyaallah akan pulangan yg baik juga

Wassalam

CM berkata...

komen cm

semua tu betul..tak da yg tak betul..sbb wanita selalunyer betul..

S berkata...

salam,

Az,
Rasulullah berwasiat kepada lelaki supaya menjaga wanita dengan baik dan berhikmah.


SUATU PERJALANAN...



BEBERAPA CATATAN KENANGAN,
dalam
SUATU CATATAN PERJALANAN
PENGALAMAN DI KOTA MAKKAH
penuh lakaran rona rona
COLOR OF MY LIFE....

CERIA CERIAKAN HARI MU
agar....
SEINDAH WARNA PELANGI.

namun
HIDUP INI HANYA SEMENTARA
HANYA PADA MU YA ALLAH KU BERSERAH
seiring
SENYUMAN DAN HARAPAN
agar
PAHALA MENGHINDARI DOSA
sebelum
NGINAP SRENGENGE.....

19 April 2010 12:47
4 jamadilawwal 1431

Ayah Zain berkata...

Salam Razali,

Tahniah, u still no 1.

betul tu, berikah yang terbaik kepada buah hati kita tu

Ayah Zain berkata...

Salam CM

amvoi (3X), pantang dipuji. Betul sahaja. Tapi tak kurang juga yang tak berapa betul. hehehh

Ayah Zain berkata...

Salam S,

wow kreatif giler kakak kita ni.
Tahniah.

shami2 berkata...

Salam AZ..

Itulah keluar perpatah ~ tangan yang menghayun buai boleh mengoncang dunia....
Setiap mahkluk ciptaan Allah ada keistimewaannya...lebih2 lagi manusia baik lelaki maupun wanita...
Kerana istimewa wanita itulah maka Allah letakkan Syurga itu dibawah telapak kaki ibu

manzlie berkata...

salam from Makkah...

ayah zain yang gpk jer ker komen..?


waslam

afeezz berkata...

GKB takleh komen ker?

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

Boleh komen no poroblem. Mafi muskillah

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2,

Allah menjadikan sesuatu perpasangan dan berlawanan. Manusia kena buat pilihan yang terbaik.

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

boleh ajer GKB nak komen. Coba afeez kata sket kat CM, mesti dapat jawapannya bukan? hehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...