Jumaat, 2 April 2010

Juara Pecut antara juara Bulan MAC

020410: Alhamdulillah, hari ini diumumkan keputusan juara segala juara bagi Raja Pecut Ceriakan Hari-harimu (CHHM).
Tahniah kepada semua raja/ratu pecut yang berjaya menjadi juara du CHHM.



Seramai 13 orang pemecut berjaya dinobatkan sebagai Raja/Ratu pecut di CHHM Bualn Mac.
Mereka ialah

 umi umaira, afeez, YB ,rosli pinatbate, sonata (1kali)
rezeki, mylife (2 kali)
 azima, kak sidah ( 3 kali)
 mamaju  (4kali)

Dua  pemecut iaitu  manzlie dan rozali  bersaing sengit untuk dinobatkan sebagai Juara Pecut  antara JUARA  bulan Mac

Maka, dengan ini ezekproduction telah memilih

ROZALI (8kali)

sebagai juara pecut antara Juara Bulan MAC

Manzlie (7 kali) sebagai naib juara

Tahniah.

SALAM CERIA

18 ulasan:

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Wow tahniah buat Mr Rozali and CL.

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Alhamdulillah
ada juga orang sudi memberi penghargaan sebagai juara pecut antara juara bulan Mac 2010
(CERIAKAN HARI-HARIMU)
penghargaan yg ke2 saya terima

terima kasih banyak2 AZ
Hidup AZ
toing toing

Wassalam

manzlie berkata...

salam from Makkah..



heheheheheheheh....so sweet lah az nih..

taniah rozali...


waslam

mama ju, berkata...

salam AZ

Wah syarikat dah besar sekarang dah boleh buat sdn Bhd....

Tak tau pulak ada pertandingan juara2 pecut ni...klu tau awal2 nak rembat....tapi nanti dulu......bagilah kat budak2 tu.....

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa,

Tahniah Ratu Pecut. Dah masuk dalam senarai ni.

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

Alhamdulillah. Teruskan memecut

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

Saja nak bagi meriah. Alhamdulillah

Atikah berkata...

Salam AZ,

Ada hadiah tak AZ? hehehe...
tak pernah jd ratu trek kat sini...

Ayah Zain berkata...

Salam Mama Ju,


heheh, jangan terkejut kalu ada hadiah nanti tuh. manalah tahu kan.

Ayah Zain berkata...

Salam Atikah,

amvoi-amvoi nak hadiah yer heheh
Doalah,manaah tahu ada hadiah menanti. Tak janji la tu.

YB berkata...

Salam MZ

10q

sonata anak kancil berkata...

salam.....ade pertandingan rupanya...ribut tidak hujan tidak....surat rasmi pun tak hantar...kalau Sonata tak dapat memecut...boleh hantar wakil!!!

tak aci macam ni...
disqualify....sebab tak dapat surat!!!

Ummi Humaira berkata...

salam AZ..

lama tak bersiaran ..rupa2nya ada pengumuman siapa juara...

Ayah Zain berkata...

Salam YB,

welcome

Ayah Zain berkata...

Salam SAK<

hahahahha. ada aku kisah

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

umi pergi mana? tak hantar surat bagi tahu kat ayahzain nak bagi mana yer. hehehh

bukan apa umi, saja nak meriahkan nak bagi ceria CHHM ini.

afeezz berkata...

salam ayahanda zaon : huhu... dapat gak sekali menang... jadilah, next month sy akan pastikan 2x plak...

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

yup, cuba la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...