Ahad, 22 November 2009

Hari Keluarga

221109 : Jumaat, 20Nov2009, dapat juga melaksanakan Hari Keluarga di tempat mrszain mencari rezeki. Memnag meriah di mana masing-masing  membawa keluarga masing di Pesta Kekeluargaan yanf sangat meriah. Tahniah kepada Ajk yang telah bertungkus lums memastikan majlis ini berjalan dengan lancarnya.


Cantiknya tanda mata tuh


Pemdaftaran
Bila dah daftar , baru ler dapat    beg cendermata .
  ada banyak jajan dalamnya tuh

Aktiviti kanak-kanak
Mana-mana majlis anak-anak tetap menjadi penyeri
(Mrszain dah tak ada anak kecil-tengoh aje ler)


acara dah nak mula tuh

ok, siap siaga, kita mulakan sekarang

pelan-pelan, nanti bolanya jatuh.



hai, menguli tepung begitu teruk sekali mak ngah


Mak Ngah kau buat tak betul .....


la, awat lambat ni,
bila nak mula


jaga-jaga, nanti   mata masuk tepung ,
nanti, siapa yang susah



amacam!  ada berani?


Awat tuh, la tahzan

Ha, ni pulak apa kes

Sesungguhnya Hari Keluarga itu emnag menyeronokan. Ikatan kekeluragan bertamah erat disamping mengukuhkan silaturrahim antara warga maktab dan keluarga masing-masing.

Wahai orang-orang yang beriman! Peliharalah diri kamu dan keluarga kamu dari neraka yang bahan-bahan bakarannya: manusia dan batu (berhala); neraka itu dijaga dan dikawal oleh malaikat-malaikat yang keras kasar (layanannya); mereka tidak menderhaka kepada Allah dalam segala yang diperintahkanNya kepada mereka, dan mereka pula tetap melakukan segala yang diperintahkan.
(QS:At-Tahriim: 66:6)


14 ulasan:

Atikah berkata...

Salam AZ,

Seronknya berkumpul ramai2... AZ tak turut serta ker? :)

manzlie berkata...

salam ayah zain..

alhamdulilah sambil mengeratkan silaturahim sesama islam...taniah pada ajk mrsm pontian tuh..

waslam

Ayah Zain berkata...

Salam Atikah,

Memenag seronok, heheh, jadi penonton pun kira turut serta juga. Amik gambar sini, sinum

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

Terima kasih. Amin

ummi humaira berkata...

salam AZ..
mana acara untuk org dewasa , takkan untuk anak2 jer kot..
ummi dah lama tak join hari keluarga..

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

heheh, tunggu. ada 2-3 n3 nih

rezeki berkata...

salam az,

kat mana tu buat hari keluarga ?

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

Kat sini sahaja sahaja. Tapi meriah giler. Makanan melimpah ruah.

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : teringin nak tengok ayahanda masuk acara tiup tepung tuh... hahaha

mama ju, berkata...

Kita dah merasa ada anak kecik,bagi can kat org muda pulak...seronok kan ada hari keluarga..mama berangan tak sudah nak buat hari keluarga.tak jadi2 .ni baru buat draf utk buku,temubual sinun sinin.Mama ada 165 sepupu dan 22 pak.mak sedara,tk

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

hehehh, jom kita lawan tiup tepung sambil cari gula-gula. kwang kwang kwang

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju

SubhanaAllah, alhamdulillah. Boleh buat hari keluarga tu. kemudian buat koperasi keluarga. cerah masa depan

My Life berkata...

salam.. dear ayah zain..

baca entry ayah zain nie teringat zaman kanak2 riang...

Ayah Zain berkata...

salam mylife,

Yer ker. Masa kanak-kanak memenag menyeronokan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...