Isnin, 2 November 2009

Majlis Makan Malam Tahunan Ting. 3


11109: Malam penuh ceria yang tidak dilupakan oleh semua pelajar tingkatan 3 kerana mereka diraikan dalam Majlis Makan Malam di Dewan Besar sekolah. Wajah-wajah kecerian terpapar setiap saat dan mereka merasakan inilah masanya untuk mereka. Sesungguhnya masa di sekolah amatlah sangat bermakna kepada semua pelajar.


keadaan dewan pada petang 1 Nov 2009

wow, tersedia hidangan
nasi minyak special, kurma daging, ayam masak merah, kueh mueh

tu dia bergaya sakan dengan baju raya

Pengacara Majlis yang ceria

Sebahagian guru



lawa tak kami cikgu?

makanan pelajar




Mula mengambil makanan



baguslah mereka ini, amnbil makanan ikut giliran meja
tidaklah berebut-rebut
az suka la tengok kamu ni

yang dah ada makan pun boleh tunggu nih
sabar yer anak-anakku, ,   bila semua dah ada makanan kita makan sama-sama







Wakil pelajar memberikan ucapan.

wow, ada pulak persembahan


Ucapan Pengetua

Pakaian tercantik? unik? dapat hadiah wooo

Puteri Ledang turun melayang

wow, ketua waden : Fantasia bulan madu
cayala tarik suara
amysearch miss soru lepas ni

errm, kau lah segalanya Ruth sahanaya tuh



siap kek berttingkat pulak

la, apa pulak nih? macam-macam pilot kita ni



Nyanyian berpisahan beramai-ramai
Meriah sakan mereka ni tahpa gaban

8 ulasan:

afeezz berkata...

kek bertingkat dengan lilin tu untuk aper? ade yg sambut birthday ker?

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

Saja nak makan la afeez, kan budak2 tu ramai. sepotong sorang pun kalau dah beratus, kena bertingkat-tingkat ler. Baru cukup

manzlie berkata...

salam ayah zain...

seronok..mereka tuh duk dapat gathering" kan..

wasalm

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,
'
Memnag seronok giler. Yang az puas hati mereka berpakaian yang smart kira-kira macam skema jugalah. I'm proud of them.

Atikah berkata...

Salam AZ,

Wah hapeningnya.. siap ada nyanyi-nyanyi lagi... kegembiraan tergambar jelas di wajah mereka...

pst.. pst... AZ nyanyi lagu apa?

Ayah Zain berkata...

Salam Tikah,

Sure, happening tahap gaban. wa cakap lu.

az nyanyi? ermmmmmmmmmm, mrszain x kasi nyanyi, dia kata tak sedap nanti hari hujan.

cikgu mas berkata...

salam az

cikgu datang lambat,check dorm,hehehe...amboii form3 lagi dah ada jamuan,besar-besaran sporting sekolah az,seronok budak2 tu,budak2 ni kalau kita layan seronok sakan depa..jamuan akhir tahun untuk cikgu2 bila pulak?

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

Tu la pasal. Pikir gak mana pulak poei dak mas ni.

memang depa tu seronok benau2. Dah jadi tradisi jamuan makan malam nih. UNtuk cikgu2 depa nak buat masa hari keluargan nini 20 nov.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...