Isnin, 2 November 2009

Relaks jap (4)



awat tu,
jangan la macam ni
tak baik tau
hidup kena ceria
x mahu sudah
ada aku kisah!


6 ulasan:

cikgu mas berkata...

salam

no 1

ingat tak iklan RTM 1,monyet nk makan cili,kancil kata....jangan monyet!!!!jangan!!!

Ayah Zain berkata...

salam cm,

yup no 1. tahniah.

Dak mas ni tak ler pelupa, az amik masa nak ingat iklan tuh, baru ingat. Best la iklan tu kan?

meonyet tg piai tuh. masa az sampai semalam dia berkejau2 atas pagau kayu tuh, az kata tunggu la kejap nak amik gambau. tiba dia berhenti tengok az, tp bila snap, dua2 ekor tu dah berpaling.ngok ngek betul.geh ngeh ngeh. tapi yang best, boleh berhenti pulak dia tuh.

rezeki berkata...

salam az,

itulah dinamakan monyet ngeh,ngeh,ngeh

lama betul tak pegi tg piai. Dulu selalu kat resort tu, member mancing dari tingkap bilik je .

ummi humaira berkata...

salam AZ ..
monyet tu malu kat AZ kot @ dia merajuk kat teman nya tuh

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

ngeh ngeh ngeh. Jom ler kita pergi memancing. kita ajak grup GPK sekali. ada berani CM?

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

Monyet, mana ada malu. Monyet kat Tg Piai boleh ambik gitu aje kalau kita bawa roti, atau apa-apa ajer le yang dia suka. Semalam ada beberapa pelajar terperangkap dalam kepongan monyet, nasib baik ok. kalau idak,...........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...