Isnin, 23 November 2009

Hari keluarga 1

231109.: Atas permintaan disambung pulak acara untk orang dewasa. Memang hepaning hari keluarga kali ini. Memnag seronok, diluar jangkaan. Pertama kali az join hari keluarga di Pontian ini.

Nak buat apa tuh, mari kita tengok

ooo nak masukkan bola dalam jaring



wow, sekali try, acu, test, - terus masuk

eoit, sikit lagi. Masuk tuh

ni memang teror, dokong anak pun boleh menjaring bola


wah, anak2 ni masih meneruskan permainan lagi

masukkan betul2 air dalam botol tuh

awat ler, benda ni tak banyak menampung air, leceh ler

Kamu diberitahu tentang itu) supaya kamu tidak bersedih hati akan apa yang telah luput daripada kamu, dan tidak pula bergembira (secara sombong dan bangga) dengan apa yang diberikan kepada kamu. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada tiap-tiap orang yang sombong takbur, lagi membanggakan diri.  (QS: al-Hadid:57:23)

12 ulasan:

SiNoMoSa berkata...

Salam AZ..

Umangaii..teror la bro tue pegang anak sambil jaringkan bola hehe

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : az pon bole buat per, dukung anak jaringkan gol... gol bola sepak lagi tu...

cikgu mas berkata...

salam...

az join pertandingn apa???

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa:

Bukan calang2 tuh, memnag hebat. Orang lain tengok pun akan cakap 'umangaiiiiiii'. (Lamo den tak donga tuh)

Ayah Zain berkata...

Salam afeez

sure, mafi muskillah. bukan bola sepak, semua jenis sepak pun bole

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

az kalu masuk pertandingan lari dalam guni dengan itu lari ambil angkat batu bata

ummi humaira berkata...

salam AZ
Umangaii.tu apa ke menda ..tak pernah dengar langsung ler ..

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

hehhe, itu toboh-toboh kawasan sinomosa akan sobot macam apa ek, terkajuit juga lah. heran ke, sepatutnya sebut Masya Allah , subhana Allah. kira2 macam tu la.

SiNoMoSa berkata...

Salam AZ & Kak Ummi,

Haha itu bhs org n9, sy pun bljr dari budak opis nie hehe..nak kata sy pure n9 pun tak jugak sbb nama je dok n9 tapi adapt budaya johor huhu..

'Umangaii' tue mcm terkejut laa beh kurang atau macam 'mak datok'

Che' Pit berkata...

hehehe umangaii tu kira mcm humag ai le tu.. ala besa lah bahasa muda2..

Ayah Zain berkata...

Salam sinomosa

yer betul tu. UH dah clearkan. Tak ada pun sebutan itu.

Ayah Zain berkata...

Salam CP,

betul chep pit. baru az ingat, agaknya dari perkataan 'emak ai', 'mak ai' mak datok pun orait juga. ngeh ngeh ngeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...