Khamis, 12 November 2009

Rezeki jangan ditolak

121109 : Hari ini tidak disangka mendapat jemputan ke majlis penutupan Badan Kepimpinan Pelajar.Bertempat di Pizza Hut, Pontian. Majlis bermula pukul 5 petang. Tiada ucapan cuma menimati pizza yang telah siap tersedia. Oleh kerana kami lambat sampai, pizza telah kedinginan, namun makan juga lah.

Jom, Geng PDKM kita santap!! ermm

Roti ni sedap di cicah dengan sup

Sup




Amboi, wajah2 ceria- ada kek lagi

Di sebelah malamnya pula selepas solat Mahrib di surau, az turut dijemput sama ke Majlis Bacaan Yassin dah tahlil untuk arwah yang meninggal semalam. Selepas itu seperti biasa 'kita makan dulu'. Aduh gi mana ini, perut az dah penuh, ermm ... tepuk dada tanya ...., makan jangan tak makan nanti tuan rumah kecil hati pulak

Menu : Labu masak lemah campor kacang
ikan selar masak kicap
ikan parang masak asam pedas
ikan gelama masin.
(2 pinggan juga abis kerana ikan gelama masin)


Gendang Gendut Tali kecapi
Kenyang perut kita g mengaji

10 ulasan:

rezeki berkata...

salam az,

alhamdulillah, rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari

Che' Pit berkata...

salam AZ

mmg murah rezeki AZ, ada je jemputan makan.. jeles lak, ngeh ngeh ngeh//

cikgu mas berkata...

Salam

yer rezeki jangan ditolak..en rezeki pulakk orang pompuan kena tolak yer..orang punyer tu,ngeh,ngeh,ngeh

afeezz berkata...

salam ayahanda : asik makan jer...

ummi humaira berkata...

salam AZ..
mcmmana tak murah rezeki hari2 , sebab AZ bersahabat dgn che rezeki.lps ni dah dapat rahmat pula .. insyaAllah ada cerita menarik lagi ler tu , he he he.

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

Ye betul. Hamba setuju 100%

Ayah Zain berkata...

Salam Che Pit,

Nak buat macam mana CP, rezeki kan. Agaknya betul le sebab sahabat maya az namanya En. rezeki (CR). tu pasal kot

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

ermmm kalau dah pompuan??? betul betul betul, orang punyerr jangan usik

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

Subahana Allah, tak terfikir pulak. Nama kawan2 pun baik punyerrrr. Rezeki, dan sorang lagi rahmat. ermmm, tengok muka rahmat tu, sejok hati........... baik , orangnya .betuah betul orang yang dapat si rahmat tuh. eh eh siapa punya laki tuhhh

Ayah Zain berkata...

Salam Afeez,

nak buat macam mana feez, ada jemputan. kalau dah jemputan apa lagi ......... kita makan dulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...