Isnin, 8 Februari 2010

Oprambut

070210 : Apa tu? Sekumpulan pelajar berada disatu kelompok selepas 'morning call' pagi tadi. Jarang aku lihat fenomena seperti ini. Hanya sekali sekala sahaja. Mari kita pergi lebih dekat, apa yang sedang berlaku. Ada opsikap ker. Opsikap dah bermula sejak semalam. Manalah tahu berjangkit pulak kat sini.
Rapat-rapat, jangan cobak-cobak mahu minggir kamuk.

Apa tuh, tak berapa nampak lah
kita pergi terjah lebih dekat

Fuhyoooooooooooo, ada oprambut rupanya. Apak ituk oprambut? hehehh operasi rambut. Mana-mana pelajar yang menyimpan rambut panjang daripada yang ditetap akan dipotong oleh guru asrama. Itulah kamu, kan udah diberitahu,kenapa degil. Sekarang tanggunglah sendiri. lain kali, rambut tetap menten pendek.

17 ulasan:

afeezz berkata...

salam ayahanda zain :seigt2 sy... sy sekali jer pernah kantoi masa oprambut kat sekolah... hahha

sonata anak kancil berkata...

botak kan aje...cikgu pun tak letih menggunting....

insan pendidik berkata...

salam,

sekolah IP tahun lepas slalu gak buat operasi ni terutama kalau dekat PMR/SPM tu

Ayah Zain berkata...

Salam Ananda Afeez:

yer ker. AZ tak pernah kena langsung hehehhe.

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

depa lagi suka kalau dibotakan. ala2 skin head gitu

Ayah Zain berkata...

Salam IP,

budak2 tu tunggu guru-guru lupa jer.Untung sabut timbul hehehe

zie berkata...

salam ayah zin....

cikgu ek?

anak bujang saya mmg slalu kantoi masa sklh tp skg mereka dh masuk kolej lagi panjang rambut skg esp yg kat swasta... suruh gunting depa kata itu pesen

Ayah Zain berkata...

Salam zie,

pesen gondrong kali?

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Dulu masa sy sekolah menengah ada dikeluarkan arahan semua pelajar lelaki perlu potong rambut ala rekrut tue..tp rasanya mcm tak berjaya je kempen tue huhu

rezeki berkata...

salam az

rambut saya ni pun rasanya dah panjang he he

psl saya kalau potong tapak no. 1, hampir gondol, jadi bila tumbuh balik ni pun dah rasa panjang

esok -lusa nak pegi gondolkan balik lah he he

mama ju, berkata...

Salam AZ.

macam2 Opp ada kat sekolahkan...macam2 perangai budak2 ni..

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : rambut sy la ni pon rasanya macam dah panjang, tercacak2 jer macam duri landak. sy macam rezeki gak, klu potong guna tapak no.1. rasa selesa jer lepas potong gondol macam tuh. tak yah susah2 nak sikat rambut

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa,

Bukan tak jalan tetapi penguatkuasaan kurang. ...... x sampai hati la tuh

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

sebab dah biasa berambut pendek gitulh. Macam saya, panjang sikit rasa rimas, muka pun macam tak mandi pagi heheh

Ayah Zain berkata...

Salam mama ju,

hehhe, saya jer buat nama oprambut tu. nak bagi glemer.

Ayah Zain berkata...

Salam anakamda afeez,

az dah telek tengok, anakanda afeez memang kacak berambut pendek gondol itu. hehehehhe

manzlie berkata...

salam ayah zain...

agak agak rambut CL nih kena tak dlam operasambut tuh..heheheh

waslam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...