Rabu, 24 Februari 2010

Jejak menjejak

240210 : Kali ini adalah pertemuan yang tidak dirancangkan. berlaku pada hari ahad (21 Feb) yang lepas. Ketika itu aku sedang memandu berseorangan. Tiba-tiba aku ternampak kereta ini. Macam aku kenal. Aku coba mengubunginya. Betul rupanya. Seorang kenalan aku. Dia  bersama isteri dan anaknya. Apa lagi..........



aku ekorinya dulu.
Takut tersalah terjah hehehhe
Kami singgah di sebuah restoren untuk membasahi tekak
sambil bertanya kabar bagai
seronok jumpa kenalan yang tak disangka-sangka

ni dia makanan aku
fish n chip
sedap ni
kak sidah nak join, mai la

mocha ais
wow
lantak ajer
memnag tak manis pun.

Semoga tali silatrulrahim ini akan berkekalan.



Salam Ceria


14 ulasan:

mama ju, berkata...

Salam AZ

Seronokkan jumpa teman2 lama. Ni kat mana,kat kg ke kat bandar?

manzlie berkata...

salam ayah zain...

tak sebut pun sapa nama teman lam az tuh..?

heheheh

waslam

Noor berkata...

Salam AZ..

bertuahlah AZ nie.. selalu dapat jumpa ngan kengkawan.. orang baik2 memang ramai kengkawan kan kan.. Alhamdullilah.

pssst.. mocha ais tu cam sedap je.. ngeh ngeh ngeh

S berkata...

salam,
AZ,
selamat berkursus naa.
seronok dpt jumpa kawan lama n kawan baru.
smoga setiap amalan dikira sebagai ibadah.

Ayah Zain berkata...

Salam Mama Ju,

alahmdulillah.
Sekarang az kat Penang, kursus

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

hehhha, kalau sebut kenal ker. Namanya Fuad. Mana tahu kawan CL.

Ayah Zain berkata...

Salam Noor,

alhamdulilah. Rezeki namanya. Saya insan biasa sahaja la noor.

hepi belated iesday Noor.

Ayah Zain berkata...

Salam S,

Alhamdulillah. Dapat la jumpa beberapa orang kawan lama.

Yang herannyanya kawan2 yang berpuluh tahun dulu tak jumpanya rupanya dah tua. hahahahh az ingat muda lagi, tapi dah tua juga. Tu la kena tengok cermin.........

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : klu sy jumpe AZ di mana2, harus sy pow AZ fish n chips gak...

S berkata...

SALAM ,
AZ,
kalau kawan dah tua , kita pun samalah dah tua. heheheheee

cuma kita dok perasan yg kita masih REMAJA. alahai AZ ni.

lebih2 lagi macam kak S nianak diambang MERDEKA.

MAI LA TENGOK TEMPAT TUMPAH DARAH.
no tepon tanya hanis.

Ayah Zain berkata...

Slam anakanda Afeez,


Yer ker. Nak pow yer.
Pasal afeez, no problem. Afeez bukannya makan banyak sangat pun kan.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak S,

hehehhe. Itu ler tak sedar diri, ingat masih muda remaja lagi. Dah tu kawan ngan afeez, CP, Haniz, awat tak terasa muda.

Ayahandapun suka kawan ngan kita-kita ni, dia kata terasa muda juga. (maaf ayahanda - gurau)

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

wah sambil berkursus dapat pulak jumpa kawan, kat mana tu, az ajak akak makan, jauh lah ,tk ingat juga kawan masa makan.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak sidah,

hhehe, ini berlaku pada hari ahad lepas semasa perjalanan balik ke Pontian. Jumpa kawan tu kat Seremban. Makan di saebuah restoren di Senawang. Ok gak restoren tu, bersih,kemas dan hebat. ada kelas gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...