Khamis, 18 Februari 2010

CCM_2 - makan time

180210 : Sementara menunggu check in ke hotel, kami pakat-pakat jalan-jalan meronda. Orang kata apa ricky? Gitu ler.  Check in hotel hanya selepas pukul  2 petang. Apa lagi, Pusing-pusing bandar, menikmati kotaKuah. Kali terakhir kami sampai duku ialah pada tahun 2001. Banyak juga perubahan fizikal yang berlaku. Jalan dah besar, kereta pun banyak di jalanraya. Orang?tak payah cakap lah terutama masa cuti panjang begini. Jalan punya jalan kami  akhirnya sampai di sebuah kedai makan. Ermmmmmm, boleh cobak ni, ala-ala kampong gitu.



Beraneka lauk pauk di sediakan
Pilih sahaja mana yang suka



Lepas makan, pekena pulak ABC. Alhamdulillah
fuhyoooooo
(tak sedar diri ada DM: AAK)

Ramai sungguh pelanggan yang menikmati makan tengah hari di kedai makan ini. Pelbagai bangsa singgah menjamu selera. Lupa pulak nak ambil gambar 4 orang mat salleh makan di sebelah meja. Nanti heran pulak dia. Ada sorang Mat salleh itu tak makan nasi tetapi pinggan dia penuh dengan lauk dan sayur-sayuran sahaja. What everlah dia nak makan hape kan...........

14 ulasan:

CM berkata...

salam..

aduuh laju yer n3 az ni,cm baru dok baca yg bawah tu..lum sempat komen lg...

CCM tu = Cuti Cikgu Mas,hehehe

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

bukan laju,tapi ada banyak episod nak citer heheh.

CCM? yor la. Boleh aje, no problem.

mama ju, berkata...

Salam.Selamat bergembira.... AZ makanABC ke?...tak ingat gambar kat gula tu ..?

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : AZ klu buat entry selalu banyak episod, klu dah ketinggalan satu episod, mmg tak paham le aper yg dia ceritakan. dah macam drama2 indon plak dah...

sedap gak tgk lauk pauk kedai tu... byk pilihan, tibe2 lapor plak malam2 bute ni... ABC tu pon... wow... i likee

manzlie berkata...

salam ayah zain...

alahmdualilah....tengok ABC tuh teringat ada seseorang tuh berjanji dng CL nih..?

sapa yer?


waslam

khairyn berkata...

Salam Ayah Zain
Maaf lah lama x bertandang. Nak bagi alasan apa ek? huhuhu tak ade alasan!

nyway, sedapnya ABC tuu.. Huwaaaa! Nak ABC nak cendol!

Ayah Zain berkata...

Salam Mamaju.

ala sekali sekala apa salahnya. Ingatkan makan ubat. hehhe (tp masa makan tuh, memnag lupa kat iklan ituh)

Ayah Zain berkata...

Salam Anakanda afeez,

itu stail az la Afeez. AZ punya blog kan, kau peduli hape kan. hehheheh (gurau)

memang sedap makan kat situ, esoknya pergi semula tp terlambat, dah habis.

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

siapa yang berjanji tu? Kalau az yang janji, az nak kata gini, awat datang main terjah aje. Minta2 bukan az la yang janji itu

Ayah Zain berkata...

Salam Khairyn

ma kasih tinggalkan jejak yer. Tak mengapa asalkan mai juga.

Kat sana panas juga macam kat sini hheheh

Che' Pit berkata...

banyak gak lauk kat kedai tu..

rmabang mata nak pilih mana satu..

Ayah Zain berkata...

salam cp

memang banyak. rambang mata

manzlie berkata...

salam ayah zain...

itu bukan terjah lah..ituh janji masa cl di makkah...ada dalam buku 3 lima..heheheh


waslam

rosli berkata...

Salam AZ,

Terliur tgk byk lauk tu, tp paling best tgk ABC tu....nampak sedap sgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...