Isnin, 15 Februari 2010

New Titanic

150210:
aku masih bercuti. Sementara itu nikmati panorama di dalam kapal gergasi membelah samudera tidak bertepi






eh eh si bi ngan siapa tuh?



26 ulasan:

ummi humaira berkata...

salam AZ ..

ummi bab2 kapal ni masih jakun lagi , he he he .nk tanya kat mana tuuuu ?

sekarang AZ bercuti dimana , dah sampai ke Sik ke ?
tak sempat tanya abihanan pun , smlm dia cuma bgtau AZ call dia , masa tu kami kat tmpt kursus.

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

Seronoknya AZ naik kapal tu....
AZ mandi kolam ke
lawan renang dgn Mak Cik

Wassalam

Che' Pit berkata...

selamat menyutikan diri

Raymond Mersing berkata...

Ni syurga donia ke Papa Z?

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : dulukan ade le seseorang tu berjanji nak bawak kami naek cruise... tp smpi ke la... cruise nyer tu pon tak nampak....

mama ju, berkata...

Salam AZ

Ceritalah kisah menarik ni lebih lagi...ni tak berapa faham!

manzlie berkata...

salam ayah zain...


" YOU JUMP...I JUMP....." wowwww...teringat ayat ayat cinta tuh bila melihat " titanic az.."


waslam

KAMATO berkata...

Salam AZ, bila lah agaknya boleh naik kapal gitu.....

Abang Aji berkata...

salam tn haji,
pergi bercuti kat mane ni..amboi best gak kalau bercuti naik kapal ni..tapi saya tak tahan godaan..hahahaha

shami2 berkata...

Salam...AZ..

Amboi putih melepak aihh si be tu...heheh..psssssssssst

Afezz ko kalau nak tunggu orang bawak naik cruise tu berjanggut ler...hehheh az dia aper kisah...

Ayah Zain berkata...

Salam umi,

alhamdulillah, kami sekeluarga selamat sampai ke rumah drpd percutian yang begitu menyeronokan, tapi bila samapi rumah terasa penat sungguh.

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

terima kasih tinggalkan jejak kat blog az

Ayah Zain berkata...

Salam CP,

yup, udah abis dah percutian 5 hari 4 malam. Best giler

Ayah Zain berkata...

Salam Raymond

Surga donia? ermmm nampak gayanbye gitu ler

Ayah Zain berkata...

Saam anakanaku Afeez,]
yer ker, siapalah yang berjanji ngan anakanda tu. Siapalah yang menanam tebi di bibir mulut tu yer

Ayah Zain berkata...

Saam anakanaku Afeez,]
yer ker, siapalah yang berjanji ngan anakanda tu. Siapalah yang menanam tebi di bibir mulut tu yer

Ayah Zain berkata...

Salam mamaJu,

cerita apa tu mamaju. Bukan gambar menceritakan segala-galanya. hehehh

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie.

hahhaha, kalau ingat bagus la. Jom kita buat pertemuan PDKM kat Cruise pulaki

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie.

hahhaha, kalau ingat bagus la. Jom kita buat pertemuan PDKM kat Cruise pulaki

Ayah Zain berkata...

sALAM kAMATO,

tAK ADA MASALAH NAK NAIK KAPAL INI. Itu yang saya cadangkan dekant CL, kita buat pertemuan PDKM kat kapal macam ni. Tentu melatop

Ayah Zain berkata...

Salam abang aji,

ermmm, saya bercuti dalam negara jer, Kalau naik cruise mmacam kat gambar tu dalam mimpi jer. heheheh

Ayah Zain berkata...

Salam Shamie,

ak2 bari perasan ke si Bi tu putih,.Dia kan putih.

afeez? hehhe, ada aku kisah kat afeez.

Yem0805 berkata...

Salam AZ,

Wah seronok bercuti di cruise jeles yem..apa2 pun itu semua kemudahan Allah utk umatnya menikmati dan bersyukur pada Allah.

Baru masuk blog AZ..

Ayah Zain berkata...

slam yem,

seronok dan memenatkan bila sampai ke rumah. Penat drive dari selatan ke utara dan balik semula ke selatan.

cuti naik feri biasa bukan cruise. hehehhe

Wan Rusyaini Wan Mohd berkata...

Ayah Zain,

Amboi! Pandai buat lawak ye! Wan ingat betul2 kat dlm kapal tu. AZ ni kan!

Ayah Zain berkata...

Salam Wan,

Jom kita member PDKM berlagak macam orang kaya naik cruise. Mahu 'nggak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...