Rabu, 24 Februari 2010

Jejak menjejaki_2 : Kulim Kedah part 1

240210 : Aku masih berkursus di Utara Semenanjung di bahagian Selatan Pulau Pinang Tanah Besar. Petang semalam sempat juga menziarahi kawan lama yang duduk diKulim Kedah. Di kesempatan masa yang ada aku bertandang ke rumahnya. Dari tempat kursus ini cuma 30 minit sahaja.



Tanah laman yang ada dioptimumkan dengan tanaman bunga dan sayuran. Sahabat ku ini memang minat bercucuk tanam. Paling istimewa dia pandai memasak. Justeru beliau memaksa aku menunggu makan malam juga.

Tamanan bunga yang masih baru di taman

Ini bukan tanaman hehehhe

Senang hati tetamu ini menikmati minuman petang
sambil menoton the Best of Nabil RL
Ni dia, karipap, straberi, anggur

wow ada kek cokelat
Afeez n Noor, az makankan untuk besday u all

16 ulasan:

Ummi Humaira berkata...

salam AZ...

harap2 ummi jadi no wahid la kat N3 ni ..

rumah kawan AZ di Kulim tu rumah kampong @ taman perumahan ? nmpk luas je kwsn lapang nya , org yg suka bercucuk tanam ni syok ler dpt tanah gitu .

sedap nmpk kek tu .. takkan untuk Afeez n Noor jer kot , he he he gurau jer ..
kirim ummi salam pada akak

NGINAP SRENGENGE berkata...

SALAM AZ,

Berapa lama kursus kat kulim ?
Dekat tu dengan banggol derdap,80+ kilo saja.

Boleh lah sembang lagi panjang2.

Selamat berkursus.

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

rajinnya az jalan2, tak penat ke, Kulim kat mana az, ari tu akak baru je balik dari kulim mah adik.

manzlie berkata...

salam ayah zain...

masih lagi CCM tuhh sebnernyer..


walsam

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : jemput2 makan kek tu, kalu takmo, poskan kat sini

Noor berkata...

salam AZ..

perghh! berkilat-kilat kek cekelat tuh.. misti sedap.. tak pe lah az.. sila2.. makan lah on behalf cheq.. kat dalam peti es box pun dok ada kek cekelat lagi.. tapi yang cheq buatlah.. yang beli semua dah abis.. hu hu.. macam tak sedap je yang cheq buat tu.. uwaaa

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

Tahniat jadi ratu pecut.

Kawan tu duduk kampung jer.

Memang damai suasana kampong. AZsuka g kampong macam umah ayahanda tu

Ayah Zain berkata...

Salam ayahanda,

sampai besok. Petang besok kena balik.

Tak boleh g lah ayahanda sebab kursus sampai ke malam.

Ni pun belum habis, masih ada discussion.

(amnbik nafas jap)

Ayah Zain berkata...

Salam ayahanda,

sampai besok. Petang besok kena balik.

Tak boleh g lah ayahanda sebab kursus sampai ke malam.

Ni pun belum habis, masih ada discussion.

(amnbik nafas jap)

Ayah Zain berkata...

Salam ayahanda,

sampai besok. Petang besok kena balik.

Tak boleh g lah ayahanda sebab kursus sampai ke malam.

Ni pun belum habis, masih ada discussion.

(amnbik nafas jap)

Ayah Zain berkata...

Salam Kak sidah,

bukan rajin la kak sidah. Member ni tahu az datang, dah tu pulak rumahnya dekat, jadi dia panggil mari makan nasi.

Susah payah betul dia masak utk az. siap beli kek lagi

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

alhamdulillah. az dah makan dah. Nak pos takut tak sampai

Ayah Zain berkata...

Salam Noor,

alhamdulillah.

ok set.

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

tak ada CCM, kursus ni

Rozali berkata...

Assalamualikum AZ

Selepas bercuti di Langkawi
p rumah Ayahanda kemudian ke Damansa, la ni balik ke kedah

tak letih ke
ada pakai AZ ni, he he he

Wassalam

Ayah Zain berkata...

Salam Rozali,

alhamdulullah. Yang ini kursus yang wajib dihadiri. Kalau tak pergi kenan surat tunuk sebab. Ada berani?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...