Sabtu, 26 Jun 2010

Cak!! anak siapa tu

260610
Semasa menziarahi sahabat mrszain di Seberang Marang, tidak diduga dan tidak disangka Si Damia pun datang menziarahinya juga.
Siapa Damia?
oooo Ila Damia  peserta mentor 4 (2010)
tak kan tak kenal
hehehh
bukang lah
Damia ni baru berumur 8 bulan
dia adalah puteri sulong kepada guru penasihat homeroom putera bongsu di MRSM Batu Pahat.
Dah rezeki nak berjumpa dengan Damia.
Walaupun tiada perjanjian nak berjumpa, namun itulah kuasa Allah.
Pertama kali kami berjumpa Damia ialah semasa umurnya 20 hari.
Dah besau rupanya kamu yer Damia.


cak? tu bulannnnnnnnnnn
Comel tak CL?
Pandai bergaya ni


ala mucuk mucuk


ala cayang opah
manjanya Damia ngan opah dia nih
maklumlah lama tak jumpa yer
rindu la tu



amvoiiiiiiiii
ceria tu
Bila nenek Tipah, Nenek Senah nak main ngan Damia nih


janganlah serius sangat tu
bawak le senyum


ha itu macam lah
barulah ceria sokmo

semoga Damia terus membesar sebagai anak yag solehah
menjadi kebanggaan ayah dan bondanya.

14 ulasan:

kak su berkata...

Salam Az

Hai! dah ada HATI nak timmang cucu ker???

Wslm

Ayah Zain berkata...

salam kak su

siapa yang tak hati nak timang cucu kak su oiiiiiiii. kawan2 az semua dah bercucu 4 - 5 orang dah. hehhehe

kak su berkata...

Salam AZ

(2nd round)

Baru perasan kat blog ayahanda

Ya lah ..Puncak Alam..kan hari tuu dah berbuih-buih ajar jalan ke P A tuu...

Singgah lah...

Ayah Zain berkata...

salam kak su,

heheh, lupa la. dah tua2 ni pelupa.

bagilah no tipon. hantar kat dzairoy@yahoo.com.

nnati ada masa boleh singgah.

dok taman apa kak su

kak su berkata...

Salam AZ

Huh! Tak main la taman2 kat Puncak laa...hee...hee..(jgn Marah)

Insyaallah.

Wslm

Ayah Zain berkata...

salam kak su,
waduh. ni mesti dok banglow besau nih

manzlie berkata...

salam from Makkah


alahi cute nyer baby nii...

nenek tipah dan nenek senah..????hehheeheh


wsalm

CM berkata...

salam AZ

isssh dania tak panggil tipah n senah nenek arr dia panggil akakkkk tau,,pandai jer az ni..ilang glamour kami..

Atikah berkata...

Salam AZ,

Anak sape nie AZ? Comel...

afeezz berkata...

salam AZ : sorang anak buah saya nama Damia.... deh dekat le tu Damia dengan Dania. tp anak buah saya dah 3 thn dah

Ayah Zain berkata...

salam CL

memnag cute
CL ada Iman
az ada damia

eheheh nenek tipak ngan nenek senah. Sedap nama tu bukan?

Ayah Zain berkata...

salam CM

heheheh, ok la tu
nasib baik bukan onyang heheh
kalau onyang kan lagi bagus

Ayah Zain berkata...

salam Tikah

harap tikah sihat-sihat saja hendaknya

Damia tu anak kepada bukas guru putera bongsu dulu.

kami berjumpa di KT

Ayah Zain berkata...

salam afiz,

bukan hampir sama la.Sama lah tu.

Dua-dua nama Damia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...