Ahad, 6 Jun 2010

Pulau Manukan


060610
Sedang bergerak menaiki bot
Perjalanan dijangka 20 minit sampai ke Pulau manukan

Bot mula meninggalkan Jeti Jesellton, KK
                                       
Ceria dan terus ceria
Teruja bangat

itu dikejauhan Pulau Gaya
wow, tu dia pulau manukan
sat lagi kami akan sampai
dah pun sampai di jeti Pulau Manukan
waduh, cantiknya ikan-ikan di Laut yang jernih
whoops: warning
tu dia kena bayar teket lagi RM3.00
Apa lagi, snorkling la
eh eh, Afiq pun ada
Afiq buat apa tuh
snorkiling sampai ke bawah jety
kat sini ikannya berwarna warni

Tengok tu
ni dia hasilnya
banyak nya ikaaaaan
cantik cantik belaka

yang lain masih leka snorkling

12 ulasan:

manzlie berkata...

salam from Makkah..

wahhh cantiknyer pantai nyer..bersih..jernihh


waslam

Azima berkata...

Salam Ayah Zain..

Alaaa AZ...rindu la kat pulau manukan ni..pernah pi sini beberapa tahun dulu...best la!!! Tapi saya main2 kat air yg cetek je..rugi coz tak pndai berenang..hehehe

Geram tgk anak2 ikan yg cantik n jinak tu..tabur makanan,segombolan ikan2 datang...Ingat nak tangkap bwk balik..tapi tak bleh laaaa..

Sure Az enjoy sakan tu..

Ayah Zain berkata...

Salam Lie,

pantainya memang bersih, air lautnya pula jernih sekali.

Ayah Zain berkata...

Salam Azima,

betul tu anak-anak ikan yang berwarna warini, bila ditaburkan roti, lagi syok melihat mereka berebut makanan.

lor, pakai life jacket tu, kita terapung sendiri.

mama ju, berkata...

Salam AZ

wah perjalanan hebat nampaknya...

Suka tenguk pantai dan ikan2 berkerumun tu...

Pulau Manukan...tapi kenapa mama teringat Manuhara!

Ayah Zain berkata...

Salam Mamaju,

manuhara? siapa yer. kalu mavi mamimara az tahu hehehhe.

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

seronoknyerrr

bila agaknya saya boleh sampai

Wassalam

afeezz berkata...

salam AZ : waduh3.. teringin nyer nak pi saner?

Ayah Zain berkata...

salam rozali,

boleh aje, bila2 masa tuan boleh ke sana.

saya pun nak pergi lagi ni hehheh

Ayah Zain berkata...

salam afeez,

jom kita pergi ke sana hehheh

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam AZ,

hebat betul AZ dan geng..tak gi diving ke?

Ayah Zain berkata...

salam hjh,
ala niasa2 ker. apa yang hebat.

Diving belum lagi, bab2 diving ni kena ada lesen dulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...